~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 april 2013

Inget klokare........

Av Cina - 9 april 2013 16:36

 

Idag får ni denna härliga bild.......


Ja idag var ju då Håkan iväg till sjukhuset.

Och inte tusan vart vi mycket mer klokare av det.

Utan vi vet lika lite nu som innan.

Det vi vet är att han ska ta mera prover

och en scannring på njurarna.

Och när det blir vet vi inte ännu.

Det kommer väl en kallelse så småning om.


När han kom hem så åkte jag ner till affären 

och handlade lite så idag vart det spagetti och köttfärssås.

Tycket att det var riktigt kallt ute för det blåser.

När man sitter inne o tittar ut ser det skönt ut.

Nu säger dom ju att värmen ska komma så då hoppas vi på det.


Ikväll ska jag kolla på andra avsnittet av Biggest Loser.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

 
 
lillis

lillis

9 april 2013 17:23

Ännu en härlig bild.
Vad trist att inte Håkan fick något besked, men det är ju bra att dom kollar upp med mera prover.
Ska också titta på Biggest Loser i kväll
Ha en bra kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

9 april 2013 18:57

Det blev ätbart...redde av med creme fraiche o så åt jag påskskinka till.Mätt blev jag också:)
Ledig dag imorgon då ska jag på ansiktsbehandl.Har p-kort som måste utnyttjas.Tror nog att det blir helt OK. Vi höres/kram

 
ansepanse

ansepanse

9 april 2013 19:14

vad tråkigt att Håkan inte fick veta något vettigt
jag tittar inte på Biggest loser, men det blir Äntligen hemma idag, det programmet tycker jag om
kramar vännen och en fin kväll till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Bettan

Bettan

9 april 2013 23:26

Hoppas att ni snart ska få svar på vad som felas. Olustigt att gå ovetande. Håller mina tummar hårt på snabb kontroll.
Miljoner av varma kramar

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

10 april 2013 17:02

Finns inget värre en att behöva se ut som ett frågetecken när man lämnar en läkarmottagning, men det är så med all ting bara vänta och ha tålamod, man blir så less.
Hoppas ni får en fin em. och kväll.

Kyligt här även i natt -15*, något mildare men inte så många grader. Solen tittar fram lite då och då.

Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards