~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Oj vad jag har slitit idag......

Av Cina - 24 april 2013 18:06

 

Idag kan ni få titta på denna bild....så kan man drömma lite om värmen   


Imorse började jag fundera över denna ny mobil.

Hur jag skulle kunna få igång den o börja använda den.

Man är ju lite bakom flötet ibland måste jag erkänna eller

JAG ÄR INTE SMARTARE ÄN EN 5:te KLASSARE.

Men som sagt skam den som ger sig det måste ju gå att

få igång den tänkte jag, även om inte iTunes på datorn funkar som det ska.

WI-FI finns det ju något som heter och vem fasiken visste att

man hade det då.....ja då rakt inte jag "trådlöst internet"

Ja så fick jag då hjälp av min kära bror som kan allt.

Han är duktig min bror ska ni veta.

TUSEN TACK CHRISTER  

Nu har jag en fullt fungerande mobil och alla appar finns

dom jag hade i den andra.

Han berättade hur jag skulle göra och vipps så fanns allt.

Åhhh jag är så himla glad.

Fotona jag hade i den andra mobilen ligger nu i datorn.

Så det är bara att börja om att fota för både Håkan o mig.

Håkan tar min andra och det nummer jag har på den.

Och jag tar tillbaks mitt gamla nummer i denna.

Krångligt ja jag vet men alla jag känner har fått mitt nya nummer.


Jag skickade efter ett flip-fodral till denna Iphone 5 men det 

passade inte ihop med den vita mobilen så det fick Sari ta.

Sedan skickade jag efter ett rött med vita prickar på

och det kom idag o tror ni inte på F*N att dom skickat fel.

Jag fick ett som inte passar till denna mobil.

Så nu har jag mailat dit så får vi se vad som händer.

Jag vill inte ha repor på displayen så jag skickade efter ett nytt.

Så jag hoppas det kommer tills helgen kostade bara 49:- med pekpenna.

Ja jag ska börja skriva med pekpenna för det pirrar i fingrarna när man

sms:ar så mycket som jag gör.


Ja detta vart ett inlägg bara om en stackars mobil.

Fy så tråkigt inlägg men detta är min dag i ord.


Vet att det var någon som skrev att det var dåligt med bilder

från seansen men det var så att ingen av de som var med 

ville bli publicerade på en blogg o det får man respektera.

Så därför vart det bara Pehr som fick synas.


Nu önskar jag er alla en   fortsatt fin onsdagskväll

 
 
lillisl

lillisl

24 april 2013 18:47

Ännu en vacker bild.
Vad skönt att du fått igång mobilen nu och att du har en bror som kan hjälpa dig
Ha en bra kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

24 april 2013 22:27

Ja teknik jag säger bara det...Nu ska jag bara mata om numren. Hoppas det blir rätt el.om det blir till Håkan jag ringer,haha.Få se när jag kommer till skott o skaffa mig en ny telefon;)Man skäms ju nästan över min gamla fast den fungerar iaf.
Nyss kommit hem från teaterrep.Nu kolla runt lite sen slafen.Imorgon ska bilen fräschas till/nattinatt kram

 
Ruth

Ruth

24 april 2013 23:51

Det kan finnas mycket att skriva om trotts att det rör sig bara om en mobil, det kan skrivas en stor avhandling om det vill sig. Vet att många har problem med att få ordning på dessa nya prylar, allt blir mer och mer avanserat. Det är tur vi har nära och kära som är duktiga på tekniska prylar och orkar att hjälpa till när nöden kräver det. GRATTIS TILL ATT DU NU KAN LEKA OCH VARA GLAD ÅT DIN NYA PRYL.
Kram och god natt vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

25 april 2013 10:57

vad bra att du har en bror som både är hjälpsam och som kan allt sådant där :) nu har du alltså en bra fungerande mobil, hoppas att du får rätt fodral till mobilen nu
Sv: tack vännen
bamsekramar och en fin dag till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

25 april 2013 16:09

Vad härligt att du till slut fick igång den :) frustrerande då man får en ny sak och så vill den inte fungera direkt hehe :)
Snäll bror du har!
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards