~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Cina - 4 augusti 2013 17:02

 

Idag får ni titta på PRAID FLAGGAN.


Som ni kanske förstår så är detta jätte svårt att berätta i ord.

Man måste uppleva detta live så att säga för att förstå hur

himla STORT PRIDE TÅGET var.

60 tusen människor som gick i ett tåg kan ni tänka er så mycket folk.

600 tusen som kollade på alltså jag säger bara att det var folk över allt.

En upplevelse jag aldrig kommer att glömma.

Som ni förstår så kan jag inte lägga upp alla foton här men det kommer några.

KLICKBILDER

                 

Kanske kommer flera i något inlägg imorgon har 2 filmer oxå.

Filmerna kan du se på facebook.

Karin och jag gick in i tåget på Sveavägen och så gick vi med ända till

Pride Parken o det var en bit kan jag säga.

Blåsor under fötterna har jag och ont i "gångjärnen"

men det är det värt.


Hotellet var kanon bra vi fick ett större rum

än vi hade beställt o det tackade vi för.

Kostade inget extra.

Tågresan upp var det massor av folk så det var ståplats

till bålsta.

Hem fick vi sitta från start men vart 16 min försenade men

det gjorde ju inget.


Medan vi väntade igår på Pridetåget så gick vi i affärer

och kollade lite.

Och jag köpte nog STOCKHOLMS dyraste klänning.

   

Den kostade hela 19:- hahahahaaaa

 

Chansade bara att jag skulle kunna ha den för 

det  var alldeles för varmt för att prova.


Kan berätta att när vi skulle åka hem  igår så

skulle vi äta något på station o jag tog en korv 

med mos o den var det vanlig grön salld till oxå.

Och tur var väl att jag ej var så hungrig för när jag

hade ätit lite så tyckte jag att salladen rörde på sig.

Men jag tänkte  jag har väl fått värmeslag.

Men rätt som det var kröp det upp en stor grön larv

bland salladen o då hade jag verkligen ätit klart.

Karin vart fram med denna mat o han sa bara ursäkta

vill ni ha ny mat.....nej tack det ville jag inte ha.

Karin slutade även hon äta på sin kycklingkebab.

Inte ens en fråga om man ville ha pengarna tillbaks.

Och sååååå himla synd att jag inte fota detta

men jag vart så paff så jag kom av mig.


Ja nu får ni hålla tillgodo med detta så länge.


Önskar er en fortsatt fin söndagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards