~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Cina - 9 augusti 2013 22:12

 

Idag får ni ta del av denna mysiga bild.........



En helt vanlig fredag, inget speciellt har jag att berätta heller.

Känns som om det står helt stilla just nu.

Har tömt poolen idag det känns som om hösten 

bankar på redan nu.

Fast det vart ju soligt o fint idag på eftermiddagen.

Men snart får man ju bada i havet o som jag väntar på den dagen.

Ja snart är man där och sedan går det fort tills man är hemma igen.

Men jösses vad vi ska njuta av våran semester.


Näää nu stänger jag ner o tar mig till sängen

och lyssnar på Karlavagnen.


Ha en fortsatt fin fredagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards