~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Cina - 9 december 2013 15:58

 

Idag får ni titta på denna björnmamma med sina små ungar.............


ja som sagt jag gjorde ett försök iallafall men näääää jag kan

inte sticka med strumpstickor blir inget fint och sedan är det krångligt.

KLICKBILD

 

Tänkte att jag skulle sticka sockor utan häl

men näää det sket sig.

Så nu har jag repat upp och det får bli en mössa istället

av detta mysiga färgsprakande garn.


I lördags när jag var på Ljusportalen köpte jag detta fina

smycke.

 

Syns kanske inte så bra men det är väldigt fint 

om jag får säga det själv.


Dammsugit och städat kattlådorna och donat lite

idag inget märkvärdigt alls.


Imorgon får vi en kär gäst på besök.

Ska bli spännande o se vad h*n har fixat.

Berättar mer imorgon så nu får ni vara nyfikna ett tag igen.


Har precis tänt min stora ljuslykta så nu brinner ljusen så fint

och det blir varmt o skönt inne.

    

-7 grader just nu inte skönt alls OGILLAR detta hemska kalla 

och snöiga väder men men kan inget göra åt det tyvärr.


Önskar alla en fortsatt fin måndagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards