~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Cina - 15 december 2013 18:50

 

Idag får ni ta del av denna bild.....MAGISK eller hur!!!???


Idag har jag haft besök av min bästa vän Karin Alverhag.

Jag bakade rullrån till henne i veckan som vart.

Så idag kom hon över och hämtade dom.

Vi har fikat och pratat om allt som vanligt.

Vi har vart vänner i över 30 år med ett uppehåll på något år.

Då vi båda "gjorde karriär" hahahahahaaaaa.


Tusen tack för den fina blomman och den fina buddan den står nu

på mitt änglabord och vakar över allt runt om.

Du är för påhittig.


På lördag har jag bjudit Karin på Julkonsert i Korskyrkan

men kören Veni Vidi Canti där Sari min sonhustru sjunger.

Ska bli så roligt att få gå på det och höra lite julsånger och gospel.


Ikväll ska jag titta på Så ska det låta med den nya programledaren Kalle Moraeus.



Måste även få visa att mina "vårlökar" har kommit upp.

KLICKBILD

 


Nu önskar jag er fortsatt fin 3:e Advent  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards