~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Cina - 8 december 2013 16:41

 

Idag får ni titta på dessa ljus det är ju den ANDRA ADVENT..............


Ja idag vart det stompa bak medan Håkan var ute på annat håll.

KLICKBILDER

 

Degen till stompan är klar ligger bara o väntar på

att bli antastad ;)

Det blir 40 kakor av en liter fil.

Man gräddar kakorna i torr stekpanna uppe på spisen.

 

Så nu är julbrödet klart för denna gång.


Sedan skulle vi äta lax på planka som jag aldrig

tidigare har gjort.

 

Gjorde mos och förstekte laxen.

Sedan hade vi beasås till var det enda som jag hade hemma.

Nu är det ju så att jag gillar inte lax men alla annan fisk tycker jag om.

Så jag åt inte så mycket tycker att det smakar fiskfoder av laxen.

Alltså det smakar som det luktar av den mat de matar dom med.

Nääää ska köpa torskrygg det är bästa fisken tycker jag.


Sedan kom min bror och Marcus och hälsade på en stund.

Och nu så ska jag sätta mig till ro och sticka lite få se om jag

klarar detta projekt jag tänkt mig.

Kan bli svårt men men jag provar.


Önskar er en fortsatt fin andra advent.  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards