~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 april 2014

En hemsk huvudvärk.....

Av Cina - 24 april 2014 21:23

 

Idag får ni titta på denna tjusiga bild. En mycket fin boganvilla (tror jag den heter)


Har inte så mycket att skriva om idag.

Har en sådan hemsk huvudvärk så det blir

snart sängen för min del.

Man orkar inte titta när man har så här ont.


Men jag önskar er en fortsatt fin kväll och sov gott

när ni kommer så långt  


 
 
Ingen bild

Karin

24 april 2014 22:26

Inte kul med huvudvärk:(Det är väl all spänning som varit som släppt idag...efter en god natts-sömn mår du säkert bättre. Jag känner mej trött idag så nu är det sängen som väntar/nattinattkram

 
Lillis

Lillis

25 april 2014 06:25

Vilken vacker bild.
Hoppas att du känner dig bättre nu
Ha en bra dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

25 april 2014 09:27

Usch jobbigt med huvudvärk , hoppas den gett med sig idag och hoppas du fick en god natts sömn!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

25 april 2014 11:47

usch för huvudvärk, hoppas att du sov bort den och att du är fri ifrån den idag
vilken underbar bild :) tänk om man hade en sådan härhemma :)
ha en fin dag i solen
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

26 april 2014 14:04

Hoppas din huvudverk har försvunnit nu. Så fina blommor på väggen, skulle nästan tro att det är i Spanien. Hoppas du har sol i dag så du kan sitta ute på altanen och virka. Själv sitter jag ute och stickar.
Önskar er en fortsatt fin helg ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards