~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Cina - 6 maj 2014 17:29

 

Idag får ni denna vas med lite sommarblommor.........


Igår var jag arg på posten som inte kom förrän kl 15:30.

Och jag väntade på två viktiga saker.

Och jag hade bestämt med min bror att komma vid 15:00

för det var hans present jag väntade på.

Hade beställt en sak från en smedja i Dalarna.

Och hade väntat jätte länge för han fyllde ju

den 6/4 så då förstår ni kanske.

Men när posten kom så åkte vi fast lite försenade.

Fast bror vart glad och det var huvudsaken.


Idag har jag ont i miin mage springer bara på toa.

Så jag har inte vart vid datorn sedan i morse.

Har mest virkat o sedan setat på toa.

Så nu ska jag bara sy ihop detta och virka runt

ärmhålen och halsen och en kant ner till så är denna oxå klar.

KLICKBILDER

   

Här ligger det och väntar på att bli ihop virkade.


Imorse var det trångt i min säng.

Det såg ut så här.

 

Var lika bra att stiga upp så de kunde vräka ut sig.

Dom är roliga de små liven.


Nu önskar jag er en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards