~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 september 2007

Fy tusan för hantverkare.............

Av Cina - 28 september 2007 09:12

Idag skulle vi få våra köksluckor kl 10:00. Och vi gick upp vid halv 8 för att hinna fixa lite med lådorna i köket. Och när vi sedan sitter och tar en fika så kommer det en bil på gården och det står köksmontering & snickerier.

Oh jag kollar på kl och den är 8:30. Jag sitter imorgonrocken ännu och så säger jag till Håkan tusan nu kommer dom redan. Då säger vi att ni skulle ju inte komma förrän kl 10:00 men vi blev klara tidigare säger killen då. Ja ja vad skall man göra åt det då. Nu får ja ju mina efterlängtade luckor. Men jag tycker att de borde ringa och fråga om det är ok att dom får komma lite tidigare. För dom får inte gå in med huvudnyckeln här. För dom är så himla slarviga med ytterdörren, och står den öppen så kan ju våra kissemissar smita ut och det vill man ju inte.

Foton på köket kommer senare!!!

 
 
Ruth

Ruth

28 september 2007 11:01

Man skall aldrig lita på dessa gubbar :-) Men du får ju dina efterlänktade luckor och det blir säkert som ett helt nytt kök i hösttristessen, sååå roligt för er. GRATTIS !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fia.

28 september 2007 16:25

Herregud va du klagar på allt.
va glad att dom ens kom.

 
Ingen bild

Cina (blogginnehavare)

28 september 2007 21:12

FIA:Om du tycker att jag klagar för mycket varför i hela fridens namn läser du då min blogg för.Men jag bryr mig inte om vad du tycker!!! TYVÄRR.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards