~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

Presentens dag igår!!!

Av Cina - 27 februari 2008 10:52

Ohhh igår var det verkligen presenternas dag här hos mig. Fast jag inte fyllde år eller nåt. Först fick jag ett tjockt brev på posten och jag tänkte men va e nu detta. Väder på brevet o ser avsändarens namn. Och kan ni tänka er att det var från en mycket god vän till dig nämligen från Ruth.

Och detta var i brevet.....

Och jag blev sååååå glad nu slipper jag frysa om mina händer. Jag kan sticka men har så ont i mina fingrar o händer så det går ej. Hade ju börjar på raggsockor men si det gick då inte alls. TACK SNÄLLA RUTH FÖR DESSA FINA PULSVÄRMARE!!!!!! DU HAR ETT HJÄRTA AV GULD!!!!!!


Min granne Cattha måste ni besöka hon har virkat raggsockor. Dom måste ni kolla på hel mysiga raggisar. Hon virkar ju efter engelska mönster. Och jag har sett hur mycket fint hon har virkat. Du är duktig Cattha!!!!


Ja sedan så var jag in till min granne och hjälpte flickorna Emme o Ida med att bleka slingor på dom. De vart så fina båda två. Riktiga pinglor.....

Så när jag var klar med det så gick jag in för jag hade satt på ätror för jag skule koka ärtsoppa. Och det blev ärtsoppa och den smakade väl ok.

Senar ringde det på dörren och utanför stod två fnittande flickor med en kasse som dom räckte fram o sa VARSÅGOD OCH TACK FÖR HJÄLPEN.

Då kommer dom med detta.


Så jag säger bara TUSEN TACK TJEJER.....

Så ni kanske förstå att det verkligen var en kul dag......

 
 
Monica

Monica

27 februari 2008 11:51

Vilka fina pulsvärmare och vilken läcker färg....förstår att du blev glad för dina presenter. Blomman är jättefin också.Är det en rivieraklocka?

http://violett.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

27 februari 2008 11:51

jättefina pulsvärmare du fick. fin färg också.
o tack för berömmet,kan virka ett par åt dig också om du vill bara mät fot
o jag kan bara säga att ärtsoppan var ju supergod,mums.(som allt du gör)
o tjejerna springer o speglar sig idag med de supermalliga
tack för hjälpen
cattha o tjejerna



 
corina

corina

27 februari 2008 13:07

Ja att ha Ruth som vänn är inte helt fel.Hon är en riktig pärla.Pulsvärmarna var hur fina som helst...lite avis blir jag:)

http://wanilla.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

27 februari 2008 15:44

Vilken tur du har som får så mycket fina saker,men jag förstår det för du har ett hjärta av guld, du är så hjälpsam mot andra. Kram lillis

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

27 februari 2008 18:42

Vilka fina presenter du har fått. Men du var säkert väl värd dem..
Vantarna var jättesöta..
Kram

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Ruth

Ruth

27 februari 2008 19:14

Ser att pulsvärmarna är längre på dina fingrar, på mig går domprecis över knogarna.
Dom är så himla sköna, hade mina röda på mig i dag när jag var och storhandlade. Nu får du gå in på min blogg och titta på dagens kap !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
ugglan

ugglan

27 februari 2008 22:27

Vad härligt med pulsvärmare. Jag har inga själv, men jag har hört att sådana ska var jättebra.
Kram Ugglan

http://ugglan.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

28 februari 2008 09:29

Vilka härliga pulsvärmare! Vad härligt att få en sån överraskning.

http://millis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards