~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 april 2008

Vårstädning av altanen

Av Cina - 5 april 2008 17:06

Idag vart det vår städning av altanen. Vi plockade ut allt o så dammsög vi hela altan o väggarna oxå. Så skurade jag golvet det var så fint. Och så la jag på en duk på bordet så nu fattas bara lite nya blommor inför våren o sommaren men det får vänta lite. Som ni kanske föstår så har vi haft en solig och fin dag idag. Visar lite bilder från altanen. Har inte lagt ut dom nya dynorna ännu för katterna sover ju i stolarna så då får dom gammla ligga kvar så länge......Ha en fin lördags kväll alla mina bloggläsare.







 
 
Ingen bild

cattha

5 april 2008 18:23

va fint de blev,ps snart kan vi ha pokerkväll där
ha de gott

 
ugglan

ugglan

5 april 2008 18:50

Åh, vad härligt att du "flyttat" ut... Jag har mina måsten kvar när det gäller altanen.
Det ser ut som om det är en plats som används mycket på sommmaren, så mysigt....
Här har det varit växlande sol idag.
Kram Ugglan

http://ugglan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

5 april 2008 19:00

Så mysig altan, härligt att få njuta av varma sommarkvällar och spela poker med vännerna :-) Här har solen varit frånvarande, endast korta glimtar för att berätta att den finns någonstans bakom molnen. Ha en mysig kväll, tror det blir för kyligt med altanvistelse, men du har det mysigt inne också !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
corina

corina

5 april 2008 19:32

*S* förstår att du vill ha...får göra dig besviken,alla valpar tingade,en av hanarna flyttar troligen ända till Japan!

Önskar dig en fortsatt härlig lördagkväll!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Anki

Anki

5 april 2008 21:48

Ja där har ni inte snö ser jag. Vi i Boden har mer än en meter kvar och har kört snöslungan idag...och altan kan jag först göra iordning i mitten av maj...så lever vi:) / Anki

http://funderare.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

5 april 2008 22:55

Mysiga bilder från er altan. Önskar er många härliga dagar där framöver.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

6 april 2008 00:21

Så skönt med en mysig uteplats. Och er altan ser rymlig ut, så att ni får plats med gästerna också.
Jag har druckit mitt förmiddagskaffe ute nu i flera dagar.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
agge

agge

6 april 2008 12:58

ser härligt ut.... Jag längtar ut på min altan jag med nu.....

kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards