~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Cina - 1 oktober 2009 14:36

Ja då var det ny månad igen oj vad tiden går fort när man har roligtKyss

Idag var det SKITKALLT ute...*brrrrr*

Nu kommer det att gå fort fram tror jag.

Just nu håller jag på att göra levergryta som jag skall äta ikväll.

Min älskade man äter det inte så han får äta rester idag.

Så får man göra ibland.

Har även setat o kolla 2010 resor så nu har

jag hittar våran resa nästa år.

Skall bara höra med Karin så skall vi boka det.

Vart skall jag berätta senare.

Men ni som känner mig vet säkert vart....Flört

Så det blir den 29/8-2010 man måste vara ute

i tid annars så blir man utan

eller annars får man inte det man vill ha.

Rosa Bandet hoppas jag ni alla sätter på eran sida.

Gör som jag skänk 50:- till det.

Ha en fortsatt bra dag alla mina bloggvänner och läsare

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards