~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Cina - 31 oktober 2009 17:00

Tänk att det är idag 1 vecka sedan Håkan fick sin hjärtinfarkt.

Det går fort om man säger så.

Han mår bra men som jag skrivit tidigare så är han orkeslös.

Men jag tycker han är duktig.

Vart ute o gått idag oxå fast inte med mig.

Monica o Kjell vart hit på en fika så Kjell var snäll och följde men Håkan

ut till biltema för att handla in stötdempare till bilen.

Den ska in och fixas lite innan besiktningen.

Monica passade på att klippa Håkan oxå.

För er som undrar så är HÅKAN RÖKFRI!!!


Idag vart det fisk i ugn med purjolök, tomater,kryddor och grädde.

Och till det en grönsallad med tomat o gurka.

Kanon gott. Bild nedan

  


Sedan har vi ätit ostkakan jag gjorde ohhh den var god.

Även denna gjord efter LCHF-metoden.

Här kan du läsa om denna metod

  


Idag ringde en mycker kär vän till mig.

Vid namn RUTH

Det är alltid lika roligt att prata med henne.

Tack Ruth för att du ringde.


Ikväll blir det körslaget ska bli spännade att se idag vem som åker ut!


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig lördagskväll!





TÄNDER DETTA LJUS FÖR VÅRAN LILLA MAMMA

  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards