~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Cina - 26 oktober 2009 20:45

Ja idag fick Håkan komma till Västerås från Uppsala.

Ambulansen skulle hämta honom vid 13:00 och köra honom hit.

Tar cirka 1 tim att köra.

Så min brors fru som vart här idag körde upp mig.

Så jag var uppe där vid 15:tiden men det fanns ingen Håkan där.

Han hade alltså inte kommit ännu.

Konstigt sa jag de skulle ju hämta honom 13:00.

Men jag satte mig i dagrummet och väntade o tog en kopp kaffe

och vart underhållen av två söta "gubbar" som sedan visade sig ligga på salen Håkan skulle ligga på.

Jag satt där till 16:00 då kom dom.

Då fanns det ingen ambulans här i stan som kunde hämta honom.

Så de fick ta en från Sala och den hade hämtat honom 14:30.

Att dom då inte kan ringa o tala om det för avdelning dit patienten ska.


Jaja han ligger nu på hjärtmedicin avd 11.

Och han är smärtfri men trött och svag i benen.

Han har ju heller inte stått på benen sedan i lördagsnatt.

Han är ledsen o gråter är väl så att man kanske får en efterdyning om vad man

vart med om och att man tänker till lite extra vid en hjärtinfarkt.

Han ville iallafall åka hem imorgon men jag sa kommer inte på frågan att du kommer hem redan nu

för jag vill tala med en DR innan han kommer hem.

Då sa han " ja då får jag väl ta in på hotell då"

Ja sa det får du göra då....=))

Sedan ville han ju ut o röka men si där sa jag STOPP

kommer inte på frågan att du får en cigg sa jag.

Nu skall vi tillsammans sluta röka.

Jag kan ju inte röka nu när han måste sluta utan man får hjälpas åt. 


Känns skönt att ha träffat honom o se att han är sig lik igen.


TACK MICKE "grannen" FÖR ATT HÄMTADE MIG.


Imorgon skall jag åka upp så jag är där till 13:00.

Passade så bra för Karin min ålandskompis börjar jobba kl 13:30

så då åker jag med henne upp.

Sedan skulle jag få ringa MICKE....


Jag är trött och känner mig lite slut nu.

Skall försöka att sova inatt sov 3 timmar inatt o 3 timmar i förrgår natt.


TACK ALLA FÖR ERA VÄRMADE ORD. NI ÄR GULD VÄRDA ALLA!!!!!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards