~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Dags för kryssning imorgon...........

Av Cina - 17 januari 2010 17:50

Ja det har vart en vanlig tråkig söndag.

Inget speciellt har hänt heller.

Vart ut en liten sväng på fm och inhandlade lite.

SEdan har jag kastat ut alla julgrupper idag de hade gjort sitt nu.

Men tomtarna står kvar månaden ut....ja så e jag.




  

Imorgon är det dags för en liten kryssning till Åland med min sonhustru.

Skall bli trevligt och mysigt.

Äta lite gott o kolla in lite folk.

Och det bästa av allt är ju att det är mina favoriter som spelar CAVALKAD.

Ska bara njuta o lyssna till deras ljuva toner.

Funderat lite på vad man nu ska köpa i taxfree när man inte RÖKER.

Jaja jag hittar säkert något eller vad tro ni.

Kanske en ny DOFT  ja det var ju inte så dumt......tål att fundera på.

Ikväll blir det att kolla "I en annan del av Köping" det får man ju inte missa.

Nu skall jag ta o kolla lite vad som jag kan tänka mig ha

 med i lilla väskan imorgon.

Alltid samma sak varje gång kan inte förstå

detta.....är det ett kvinnomönster tro...=))

Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin söndagskväll...


 
 
Yvonne R

Yvonne R

17 januari 2010 18:10

Önskar dig en fin resa!! Parfym låter väl jätte bra, nu när du har slutat att röka känner du ju goa dofter ännu mer:)

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Marketta

Marketta

17 januari 2010 18:27

Oj, skall du fara igen :-o. Tröttnar du aldrig på dessa båtar. Det gjorde jag, fast jag åkte ju 2 ggr i veckan en sommar ;-).

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Gittan

Gittan

17 januari 2010 19:25

Ha en härlig resa..
Det har du förtjänat..

Kramizzzzzzzzzz

http://skogsfrun52sliv.bloggplatsen.se

 
Sari

Sari

17 januari 2010 21:11

Du har varit så duktig som har packat...jag gör nog det i morron bitti...=)
Det ska bli kul att få åka igen, kul med allt folk och god mat....kram

http://frufiona.wordpress.com

 
gerty

gerty

17 januari 2010 22:19

Trevlig resa

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
caritha

caritha

17 januari 2010 22:58

Hej vill önska dig en trevlig resa ha så kul vi höres kramen/caritha.

http://caritha-

 
Michelin

Michelin

17 januari 2010 23:47

Ha en trevlig resa!
Kom att tänka på: Tänk om alla vi på Facebook, bloggar, hemsidor m.m bestämde sig för ett datum under året och tog en båtresa, på det viset fick vi alla träffa varandra!
Ja, bara en tanke!

http://michelin53.blogspot.com

 
lillis

lillis

18 januari 2010 06:39

Ha en trevlig resa, ät gott drick gott och njut av resan. Alltid hittar du något att handla
Kramar

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

18 januari 2010 09:15

En ny doft var väl en ypperlig ide istället för cigg ! Jo för mig går det skapligt med rökningen, men INTE de gånger vi dricker vin tillsammans med goda vänner. Tur att det inte blir speciellt ofta ändå och det är inga problem att låta bli rökningen efteråt heller, vilket förvånar mig faktiskt.

http://corina.bloggplatsen.se

 
agge

agge

18 januari 2010 10:40

ha så trevligt på böljan den blå.....eller vit...hrm......Ni får säkert jättetrevligt till sjöss. Köp dig en lyxig parfym vet ja..det är du värd
kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards