~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Egentid idag.........

Av Cina - 18 februari 2010 18:53

Idag har jag haft egentid med min sonhustru Sari på stan.

Var riktigt skönt att bara bry om sig själv några timmar.

Vi var först in och fixade lite med våra glasögon.

På Saris hade en skruv lossnat och mina var tvungna att justeras.

Så nu vart mina sååå bra.

Och sedan gick vi runt lite och så hamnade vi på Dressman.

För Sari skulle köpa en tröja till Patrik.

Ja så jag var ju inte sämre utan jag köpte en "skitsnygg" LILA skjorta till

till Håkan och han vart nöjd o belåten...=))

Sedan hade jag ju fått för mig att jag skulle ta hål i öronen igen.

Är några år sedan jag tog ur mina örhängen pga nickelallergi.

Sedan när jag provade så gick det inte att få i några örhängen.

Och nu hade jag börjat sakna dom.

Så det vart 4 hål idag....3 i ena örsnibben och ett i det andra.

Tidigare hade jag 6 i ena och 2 i andra.

Så det får jag göra senare.

Var så bra så dom har örhängen i TITAN idag så det tog jag ju då.

Så nu hoppas jag på att jag inte får ont av dom

men det ska man ju inte få.

Ja sedan vart det ju en fika naturligtvis

och en massa prat om ditten o datten.

Så jag har haft en trevlig dag.


Önskar alla en fortsatt fin torsdagskväll




 
 
Sonhustrun

Sonhustrun

18 februari 2010 19:13

Ja visst var det en mycket trevlig dag...=) Vilken tur att Håkan gillade skjortan..och Patrik gillade sin pike' som han fick...Tack för sällskapet!! kram

http://frufiona.wordpress.com

 
Monica

Monica

18 februari 2010 19:25

Kul att umgås med svärdöttrar, det tycker jag också och den ena har varit här på besök i eftermiddag.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

18 februari 2010 20:26

Så trevligt ni har haft det i dag, egentid att göra vad som faller oss in behöver vi alla lite då och då. Grattis till alla nya hål i öronen så roligt. Har haft 4 i varje öra, men har nu bara 2, har inte testat om dom övriga fungerar längre, har inte haft något i dom under snart 10 års tid, kanske prova...
Ha en fortsatt mysig kväll vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

18 februari 2010 21:19

Egen tid är alltid skönt att ha. Vad kul att sonhustrun och du kunde gå på stan och ha lite mysigt
Ha en skön kväll min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

18 februari 2010 22:15

Låter som en mysig dag! Kram

http://mallan-88.blogspot.com

 
gerty

gerty

18 februari 2010 23:39

Låter som en trevlig dag, jag har också några hål i varje öron

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

19 februari 2010 14:13

Lite tjejtid är aldrig fel och ni tycks ha gjort det mesta av er dag idag:) Hoppas nu att du inte får några problem med de nya hålen i öronen för visst är det roligt med örhängen. Jag har visserligen bara ett hål i varje öra, men jag är nöjd ändå;)
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards