~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Fortsättning om mobilen.

Av Cina - 25 februari 2010 19:13

Imorse ringde jag konsumenombudsmannen här i Västerås en mycket trevlig man.

Och han sa ju att jag skulle ha en NY mobil och inte en UTBYTESTELEFON.

Han sa även att om jag inte skulle klara av detta själv så skulle han hjälpa till.

Bra fint tänkte jag!!!

Sedan idag så kollar jag min blogg och vad ser jag då....jooooo

att en trevlig tjej från Teliasonera gett en kommentar att hon vill ha

kontakt med mig....så jag mailade henne och det tog nog inte 1 min

så ringde hon upp.

Och jag vart väldigt trevlig bemött.

Hon sa oxå att det var fel och att hon skulle ta kontakt med

butikschefen här i Västerås och höra sig för lite och be

butikschefen ringa upp mig.

Och kl 19:00 nu i kväll så ringde Butikschefen och imorgon får jag

hämta en helt ny mobil i kartong och 2 biobiljetter.

Hon bad om ursäkt att hennes anställda inte hade gjort som de skulle.

Och när jag sa att de har bara bytt serienummer på den gamla telefonen

sa svarade hon mig ja det har dom gjort.

Men nu lägger jag detta åt sidan och slösar inget mer energi på det.


TACK KARIN NORDLUND TELIASONER FÖR HJÄLPEN.

 

*********************


Vad har jag annars gjort idag då.

Jo jag har bakat matbröd ett recept jag hittade i en tidning.

Vart riktigt gott men de ser kanske lite konstiga  ut.

 

Jaja huvudsaken är ju att de smaka bra hur de sedan ser ut gör

väl skit detsamma eller hur.........


Kolla vilken fin färg på tulpanerna jag har denna vecka.

 


Nu skall jag kolla på Halv åtta hos mig.

Sedan blir det en rundvandring hos er alla.


Ha en fin kväll

   

 
 
Corina

Corina

25 februari 2010 19:29

Det finns med andra ord hopp för ärligheten fortfarande !

http://corina.bloggplatsen.se

 
agge

agge

25 februari 2010 19:59

Så bra att allt ordnade sig till slut då...Vilka härligt krispiga tulpaner, vackert.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

25 februari 2010 20:45

Så bra att du har så mycket jäklaranamma i dig, entregen vinner och det har du gjort nu, så jäkla bra ! Kan bara gratulera och hurra.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

25 februari 2010 21:06

Vad bra att allt löste sig med mobilen och att det finns ärliga personer.Fin färg på tulpanerna, och brödet ser jättegott ut
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

25 februari 2010 21:19

Hej vännen,,
jag satt i andra tankar förut,,så när jag läste din komentar i min blogg,,så skrev jag hos mej själv,,
kolla gärna vad jag skrev där,,kramen från mej,,

Du,'r dte ngt nytt,eller hur komer foton med i kommentarer,,ngt jag ska göra,,
Kram igen,,,

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

25 februari 2010 22:07

Vad bra att det ordnar sej mej mobilen, en ny ska du naturligtvis ha.

Fina blommor och brödet ser gott ut.

Ha det så bra !
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

27 februari 2010 12:10

Det är inte utan att det fungerar att skriva av sig på bloggen. grattis till att du fick rättsida på den tråkiga historien om din mobil. Kul att även TELIA läser folks bloggar.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards