~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Ändrat hårfärg...........

Av Cina - 17 juli 2010 18:16

Ja idag fick jag för mig att ända hårfärg.

Det är väldigt jobbigt o vara mörk o sedan

är det som växer ut grått.

Så man får ju färga håret varje vecka.

Igår köpte jag grejer för att fixa håret med.

Så jag började på förmiddagen o var klar på eftermiddagen.

Hade ju fått för mig att jag skulle vara lite ljus med slingor.

Så först avfärgade jag håret då vet ju alla att det blir ju orange.

Men så hade jag färg o slingor i samma paket.

Så först i med färgen och det såg bra ut.

Sedan slingor men då händer något o det blir orange effekter.

Ja då vart det att TOKBLEKA håret igen

och sedan färgade jag det mörkblond.

Här kan ni se resultatet.

  

Nack håret längst ner ser mörkt ut men det är det inte.

Jag är nöjd och det är huvudsaken.

Vad andra tycker bryr jag mig inte om.

Nu måste jag gå o klippa mig eller om jag ska vänta

till veckan före vi ska åka till Turkiet.

Få se hur länge jag står ut.


Några fjuttiga regndroppar har vi fått idag.

Kanske kommer mer vi får väl se.


Önskar alla en fortsatt fin lördagskväll




 
 
Malin

Malin

17 juli 2010 18:54

Bra att du vart nöjd med resultatet , för min del är det lite för gult! ...inge regn här idag, skönt! har haft en sådan huvudvärk sedan imorse!
kram

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 juli 2010 22:15

Tycker du fick en fin färg på ditt hår, roligt att byta färg, gillar nya Cinas hår. Jag färgade mitt hår för drygt en vecka sedan och är väldigt nöjd jag med. Har aldrig testat att vara ljushårig, har inte så mycket grått ännu, bara framför öronen lite, så jag är nog lycklig lottad.
Ha en fin söndag !
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

18 juli 2010 06:42

Kanon snygg färg på håret,modigt att byta från mörk till ljust.Har oxå funderat många gånger på att byta. I går kväll så vräkte regnet ner hos mig
Ha en skön söndag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Michelin

Michelin

18 juli 2010 12:47

Snygg blev du i håret......

Visst röstar ni på mina skor?

http://michelin53.blogspot.com

 
Sari

Sari

18 juli 2010 17:05

Ja jag måste säga att ditt hår blev kanonbra...=)
Vi kom ner ordentligt trots att det tog lååååång tid...kram

http://fruifiona.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards