~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Mammas födelsedag!

Av Cina - 7 september 2010 19:22

Idag är det mammas födelsedag.

Och jag kan inte åka med blommor till graven.

Jag ligger och är förkyld och en skrällhosta som heter duga.

Det kommer blod ur ett öra, fast jag har inte ont!

Konstigt tycker jag.....men hoppas det snart går över.

Jag får åka en dag längre fram när jag är frisk.


Lite mer foton........

"KLICKBARA FOTON"

        

Nr 1 = Sannas adidasoverall.

Nr 2 = Saris väska

Nr 3 = Sannas hello kitty fleeströja.

Nr 4 = Min väska


Ja detta var en del av det jag har handlat.

Har köpt lite till   

Som jag sa så kan man handla massor på marknaden.

Vilket vi gjorde........många påsar hade vi.

Tur att vi åkte taxi hahahahaaaa


Nej nu väntar sängen igen.

Orkar inte vara uppe.

Önskar alla en trevlig kväll!

 
 
Ingen bild

Karin

7 september 2010 21:30

Usch det låter inte nå´bra med örat.Kanske en vända till dr? Jag ser på bilden att lillstumpan ser glad ut över Kitty-jackan. Har hon fått resten oxå?Krya på dej/kram

 
Malin

Malin

7 september 2010 22:36

Vilka fina väskor du köpt,och fin jacka till Sanna! Kram :)

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

7 september 2010 23:26

Så mycket fint du har köpt, Hello kitty är den stora innegrejen för alla små, ja, även upp i åldrarna. Adidas är ju också ett fint märke. Toppenfina väskor, mycket fina saker allt.
Äckligt med blod i örat, uschane då, som Karin skriver, kanske kolla ditt öra hos en dr. Vila och hämta krafter, hoppas det känns bättre i morgon.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

8 september 2010 13:27

Oj vad du har handlat mycke fina saker, tråkigt att du blivit sjuk, du får krya på dig

http://bloggplatsen, se

 
agge

agge

8 september 2010 16:42

Så härligt du verkar ha haft det i Turkiet och vad roligt att få se bilder därifrån. Vad tråkigt att du är sjuk...krya på dig nu.
Är tillbaka igen på bloggen nu

kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards