~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Vart barnvakt till Sanna......

Av Cina - 11 september 2010 20:17

Idag har Håkan och jag vart barnvakt till Sanna.

När vi kom dit idag så fick hon sina uggstövlar "turktofflor"

som vi hade köpt i veckan.

Sedan hade vi köpt en vinteroverall till henne.

Den var ju lite stor men hon provade ju med nästan inga kläder.

  

Här är hon rustad för vintern.

Sari har stickat ÅREMÖSSAN till henne.

NU VÄNTAR HON PÅ SNÖN!!!!!!!


Ja när vi väl hade fått av henne denna utstyrsel så

tog vi och åkte iväg till blomsteraffären för att köpa

en bukett blommor till mamma.

Sedan ställde vi kosan mot Köping.

När vi hade vart på kyrkogården så tänkte vi åka hem till 

"KISTER" och hälsa på lite men där var ingen hemma.

Så då åkte vi till Kolbäck o våldgästade 

Kjell o Monica.

Där vart vi kvar en stund o fika.

Och Sanna lekte ett tag och Håkan vart klippt.

Vi körde hem Sanna vi 18-tiden.

Och sedan var vi in på Maxi o handlade hem lite kattmat.


Nu skall ja ta en alvedon forte och lägga mig.

Har hosta och ont i hela kroppen.


Önskar alla en fortsatt fin lördagskväll!

 
 
Ingen bild

Karin

11 september 2010 21:59

Jag hoppas att det dröjer ett bra tag innan lillstumpan ska vara så fin!!!/kram

Cina

13 september 2010 09:06

Ja verkligen....
Kramen

 
Ruth

Ruth

11 september 2010 23:26

Håller med Sanna, nu kan vintern komma med dalande vit snö. En fin och varm overall, så stolt och lycklig hon är på bilden, tacksamt att ge till barn som blir så glada.
Nu får du inte missa inlägget jag satte in i kväll hehehe..
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Cina

13 september 2010 09:05

Joooo jag hoppas det tar ett tag innan snön kommer....tidigast kan den komma till jul....hahahaaaaaa.
Kramen

 
Malin

Malin

12 september 2010 00:16

Så himla fin hon blev i sin vinterutstyrsel =) Jaa nu kan snön komma,jag längtar tro det eller ej :) ... Krya på dig, och du, GRATTIS på födelsedagen som är idag.!
Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Cina

13 september 2010 09:05

Nääää inte tusan vill ja ha någon snö ännu.
Kan komma på julafton o sedan gå bort.
Gillar INTE alls vintern!
Kramen

 
http://danslillis.bloggplatsen.se

http://danslillis.bloggplatsen.se

12 september 2010 09:46

Vad fin lilla Sanna kommer att bli i vinter, förstår att hon längtar efter snön
Grattis på din dag
Krya på dig
Kram

http://lillis

Cina

13 september 2010 09:04

Ja hon blir så fin och nu längtar hon ju efter snön o tomten som hon säger!

Kramen

 
Ruth

Ruth

12 september 2010 10:13

HURRA, HURRA, HURRA, FÖR CINA I DAG !

Trettio år tror jag visst att du blev :-)
när du i morse ur sängen klev,
Stanna nu inte upp och undra
utan knalla vidare till hundra.

Mognad har mer att göra med
vad för slags erfarenheter du haft
och vad du lärt av dem och mindre
med hur många födelsedagar du har firat.

Om det finns något du drömmer om,
må allt gå i uppfyllelse, för du förtjänar allt...
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

En stor kram och massor av rosor /

http://bernamis.bloggplatsen.se

Cina

13 september 2010 09:03

Tusen tusen tack min vän!
Så vackert du skriver!
Blir rörd!

Kramen

 
agge

agge

12 september 2010 10:51

Grattis på födelsedagen, Cina.
Vad gullig hon blev i sina nya vinterkläder, lillflickan...
kram

http://jacastas.blogspot.com

Cina

13 september 2010 09:02

Ja visst e hon väl gullig!
Tusen tack min dag var bra!
Kramen

 
gerty

gerty

12 september 2010 16:53

GRATTIS GRATTIS på dagen

http://bloggplatsen, se

Cina

13 september 2010 09:00

Tack så mycket!
Kramen

 
Ingen bild

caritha

12 september 2010 17:27

Så fin hon blir,GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!Kram/Caritha.

Cina

13 september 2010 09:00

Tack så mycket!
Kramen

 
Monica

Monica

12 september 2010 20:44

Grattis på din födelsedag:)

Så fina kläder Sanna har fått....ni är så snälla mot denna lilla tjej.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

Cina

13 september 2010 09:00

Tack så mycket!

Ja det blir lite då o lite då!

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards