~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Lite foton......

Av Cina - 13 september 2010 08:39

Ja ville bara visa lite foton.

Klicka på bilderna så blir dom större.


  

Ett fint ljus jag fick av Patrik, Sari och Sanna.


  

En ros av Sanna


  

Rosor av min bror m familj


  

Ett hjärta av Sanna som hon gjort "KÄLV"


  

Sanna var med mig upp till mammas grav i Lördags


Min dag var bra.........jag bjöd på en äppelpaj

med vaniljsås och lite kakor.

Och detta med att fira födelsedag det har man kommit ifrån.

Fyllde ju inget jämt heller.


Ha en fin måndag!

 
 
http://danslillis.bloggplatsen.se

http://danslillis.bloggplatsen.se

13 september 2010 09:15

Så många fina kort du visar och fina presenter fick du oxå. Sanna är så söt och fin
Ha en bra dag
Tack för att du finns/ Kram

http://lillis

 
Malin

Malin

13 september 2010 15:13

Så fina kort och fina blommor du fått,ja även presenterna! .. Din mors grav är så vacker! Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

13 september 2010 15:15

Det är alltid något speciellt med att fylla år. Nu är det klart för din del för detta året. Fina och omtänksamma presenter, tillika foton, kul att se. Så många fina blommor det är på mammas viloplats.
Ha en fin dag vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Cina

14 september 2010 14:46

Ja nu vill man snart sluta att fylla år.
Ja mamma har mycket fina blommor på sin grav hon fyllde ju år den 7/9 men hon har alltid fina blommor för det var något hon älskade!

Kramen

 
Lena S

Lena S

13 september 2010 15:47

Grattis i efterskott.
/Lena S

http://nelasvarld.blogg.se

Cina

14 september 2010 13:33

Tusen tack för det!
Kramen

 
agge

agge

13 september 2010 16:33

Så mycket fint du fått på din dag....Vad fint det är på din mammas grav

kram

http://jacastas.blogspot.com

Cina

14 september 2010 13:32

Tack ja min dag var bra.
Mammas grav är fin mycket blommor men hon fyllde ju år den 7/9.....men hon har alltid blommor för det älskade hon.

Kramen

 
Monica

Monica

13 september 2010 18:02

Du fick fina presenter på din dag ser jag, alltid roligt att få något även om man inte fyller jämna år.

Kram:)

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards