~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Kamera.......

Av Cina - 13 september 2010 18:20

Idag på fm var vi ut och kollade på kamera till mig

ska få en ny av Håkan i födelsedagspresent.

Men det finns ju en uppsjö av kamrer.

Men jag har fastnat för denna

  

En Canon Powershot SX210IS med 14,1 megapixel och

14 x optiskzoom med vidvinkel.

Fast jag har inte bestämt mig ännu.

Vi får se vad det blir.

När vi hade kollat på detta så var vi in på Willys

och handlade lite saker.

Åkte hem och satte på kaffehurran.

Och rätt som det var så ringde min mobil och

i andra ändan var det Karin min älskade väninna o resekompis.

Hon var ledig idag och hade vart på IKEA och

så vart hon kaffesugen o kom o tog en fika.

Fick en blomma av henne.....tack tack.

Det är alltid roligt när det tittar in någon.


Nu har vi ätit och snart ska man väl kolla tv.

Blir att kolla på Biggest Loser Sverige.

Kollar ju på Biggest Loser USA kl 16:00 varje dag.

Det är ett måste för mig nästan.

Dom är sååååååå duktiga!


Önskar alla en fortsatt fin måndagskväll.

 
 
Ruth

Ruth

13 september 2010 22:04

Det ser ut att vara en bra kamera, liten och smidig, en bra zoom, slå till ! Gulligt av Håkan att ge dig den, men du har ju en bra kamera sedan förut också, den ger fina och skarpa foton.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Cina

14 september 2010 13:31

Ja jag tror att jag slår till på denna lite dyr kanske men ska det vara något så kostar det ju!
Min den andra är så stor o den ryms inte i m in väska och nu vill jag ha en som går ner i handväskan så man alltid har kameran med sig!
Håkan får ta min andra för han har ingen!

Kramen

 
http://danslillis.bloggplatsen.se

http://danslillis.bloggplatsen.se

14 september 2010 06:36

Fin kamera, det är bara att slå till. Jag tittar oxå på Biggest Loser USA varje dag, tycker att det är så bra och vad duktiga dom är. Vad kul att få kaffe främmande.
Ha en bra tisdag
Kram

http://lillis

Cina

14 september 2010 13:29

Ja det får nog bli den kameran tror jag!

Ja visst är dom duktiga!

Kramen

 
agge

agge

14 september 2010 10:41

Gillar Canon power shot , har en själv men med mindre pixlar. Rekommenderas...Snygg färg föresten
kram

http://jacastas.blogspot.com

Cina

14 september 2010 13:29

Ja det får nog bli en sådan!

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards