~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Cina - 7 oktober 2010 19:09

Ja idag har det då regnat hela långa dagen.

Vi åkte till Åsby köttbod i Hallstahammar idag

och handlade lite pålägg, ost, fläsklägg och fläskkorv.

Sedan var vi till Willys och handlade lite inför helgen.

Klockan 16:00 så hämtade vi "lill spunken" på dagis

och körde hem henne.

Jag hade pannkaka med mig och hemmagjort äppelmos.

Så det åt hon till kvälls mat.

Imorgon skall hon åka till Köping och sova över hos min bror med familj.

Och hon frågade mig om hon fick låna "Kister" klart sa jag

tack tack så hon o bara log med hela ansiktet.


***************************


Kanske ska jag ut och kryssa med två coola killar till Åland.

DE NI...         

LarzKristerz spelar på Cinderella.

Skulle vara roligt att komma iväg.

Fast det återstår att se.

Men jag lever på hoppet........


***************************

Jaha ikväll börjar Robinson och det skall man väl kolla på.

Kanske kan bli spännande.

NU är det mycket nya såpor som har börjat.

Är ju något varje kväll o kolla på.

Tur är väl de då slipper man ju sitta här vid datorn....  


Nu önskar jag alla en fortsatt fin kväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards