~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Cina - 22 oktober 2010 13:43

Ja här kommer lite foton som jag lovade innan jag åkte i onsdags.

Som vanligt är bilderna KLICKBARA.

 

En suddig bild på Tony Irving


 

Taget uppifrån rakt ner på dansgolvet.


 

Sceenen där LarzKristerz spelade


           

Bilderna får tala för sig själva.


 

Mina 3 colla killar.


 

Jag ligger på sängen har och ont i en tå


 

En bild tagen i fören på båten.


       

LarzKristerz signerar sin skiva i taxfree butiken igår.


 

Från vänster: Peter, Christoffer och Stefan


 

En god drink som jag gillar.

White Russian.


   

Himlen var så vacker när vi åkte hem i bussen

Vart inte så bra då dom är tagna genom fönstret.



Resan vart jätte bra och vi fick god mat o dryck.

Trevligt sällskap och MYCKET bra MUSIK..

Båten gunga lite när vi var ute på öppet hav

både dit och hem.

Maten på dit resan bestog av fläskfilé för 2 av

oss och hamburgetallrik för en och kräftsallad för en.

Frukost på morgonen och sedan lunchbuffé kl 12:30.

Smakade väl som det brukar göra....ganska så gott.

Inhandlade en del saker i taxfree butiken.

Nu är denna resa till ända och nu

får man vänta tills nästa.....=))


TACK "MINA COOLA KILLAR" FÖR TREVLIGT SÄLLSKAP.


Önskar alla en fortsatt fin fredag  


INGET SNÖ I VÄSTERÅS ÄNNU!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards