~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Cina - 13 oktober 2010 15:39

Usch vilken skitdag jag har idag.

Känner mig ur humör totalt och ont som vanligt.

Tänkte att jag skulle baka matbröd idag och

visst det gjorde jag men va tusan det funkar ju

inte att baka för mig.

Det jäste inte som det skulle.

KlickBara bilder.

  

Platta som pannkakor det brukar dom inte bli.

Tråkigt när det blir skit av alltihopa.

Men det finns ju matbröd i affären så

det får nog bli att cykla ner dit o köpa.

Så här ser dom ut just nu, precis uttagna från ugnen.

  

Vi får väl se när dom kallnat om de går att äta.

Annars åker dom i soperna.

Dessa är ju lätta som attan att baka.

Hur kan jag misslyckas med allt just nu.

*GRRRRRRRRR*


***********************************

Annars har det vart sol idag och ganska så skönt.

Inte kallt som det vart ett par dagar nu.

Men igår sa dom på tv att vi kunde på snöblandat regn i helgen.

Och inte tusan vill jag ha snö nu.

Men inget annat att vänta......=((

Dom säger ju oxå att det skall bli en vinter som vi

sent skall glömma.

Värre än den förra.........KAN DET BLI VÄRRE???

Usch säger jag bara.....vet att det finns dom som

längtar till vintern men si det gör inte jag.

Fast det blir ju vinter även om inte jag vill det.

Bara att hänga med....

Önskar alla en fortsatt fin ondags em/kväll.

Ikväll ser jag Halv åtta hos mig, Bonde söker fru

och Berg flyttar in.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards