~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Cina - 11 oktober 2010 14:44

Igår när vi var bort bjudna på middag fick vi nötstek.

Det var verkligen gott.

Vi åkte kl 13:00 och kom hem 19:30 så hela dagen gick igår oxå.

Men det är trevligt att umgås.

Tog detta foto i Kolbäck igår.

Snacka om att det är höstfärg.

KlickBara bilder

 


Sedan tog jag på Monicas en pellis som hon hade i fönstret.

 

Vart ett mysigt foto för blixen slog på.


*********************************

Ja nu är det ju klart med Ålandskryssningen oxå.

Vi kommer iväg och som jag skrev blir det 3 coola killar och jag.

Vilka är då dessa coola killar undrar ni kanske.

Det är min bror Christer, hans son Christoffer och min son Patrik.

Skall bli riktigt kul.


**********************************

Nu stänger dom snart av vattnet igen här.

Det skall vara borta mellan 15-17, jobbigt att vara utan.

Så har jag haft jobbare utanför fönstret hela dagen.

Imorse vaknade jag av att det var ett himla liv utanför vid 7-tiden.

Jag då kom den där grävskopan igen o dom har hållt på hela dagen.

Men nu hoppas jag att dom blir klara idag så man slipper dessa gubbar

utanför föntren i allafall.

De håller på att byta rör för regnvattens brunnarna.


************************************


Tänkte oxå visa ett par bilder på SOLSTRÅLEN SANNA.

KlickaBara bilder


Hahaha kolla sitter i trädet precis som Pippi Långstrump.



   

Studerar ett granbarr tror jag.


INTE JAG SOM FOTAT DESSA PÅ SANNA.

DET HAR PATRIK ELLER SARI GJORT.


Men jag var bara tvungen att visa er dom

för jag tycker dom är kanon fina.


Soligt och fint ute men kallt som attan.

Imorse var det vitt på backen av frost.

Usch snart kommer nog snön jag tror det blir

tidig vinter i år....tyvärr =((


Önskar alla en fortsatt fin måndag  



Av Cina - 11 oktober 2010 11:36

Denna fina AWARD har jag fått från LENA

Tusen tack snälla Lena.


Jag ska dela med mig av 7 saker om mig och sedan skicka vidare.

Men jag väljer att inte skicka den vidare.

Utan den som vill får ta den.


 


1. Tycker mycket om att resa utomlands.

2. Tycker om att baka

3. Gillar att kolla på såpor på tv.

4. Tycker om att lägga tarotkort och tror på det okända

5. Älskar vindruvor

6.Tycker mycket om att åka på kryssningar.

7. Älskar dansbandsmusik.


Ja detta var mina 7 saker som jag kunde komma på.


Kommer ett inlägg senare under dagen.

Ha en fortsatt bra måndag!  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards