~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

En liten fikagäst....

Av Cina - 20 januari 2011 15:24

Ja idag har farmor och farfar haft en liten kaffegäst här.

Ja naturligtvis var det Sanna som kom och smakade mina bullar.

Och dom gick ju hem om jag säger så.

Sätter in lite bilder som får tala för sig själva.

KLICKBARA FOTON

     

En och en halv bulle åt hon upp....


     

MUMMS såååå gott det var.

Sanna sa: Carina jag kan ta med bullar hem........

Klart att hon fick en påse med sig hem.


Någon undrade var det var på bullarna.

Det är smält margarin penslat på och sedan doppad i strösocker.


********************************************

Tack för era svar på frågan om trycksvärtan.

Då är jag nog allergisk mot den.

Men jag fortsätter och läser den på kvällen iallafall.


**********************************************

Ni som inte såg Uppdrag granskning igår kväll.

Så uppmanar jag er att se reprisen

eller kolla på webben.

HUR FAN KAN DET GÅ TILL SOM DETTA GJORDE????

Näääää lås in han och kasta bort nyckeln.

Usch stackars flicka/flickor.

************************************************


  hela dagen och -2 grader ganska så skönt.

Fåglarna kvittrar som bara den.

Dom kanske tror att det är vår nu.


Ja detta var allt i från mig för idag  

Ha en fortsatt fin torsdag!

 
 
Ingen bild

agge

20 januari 2011 15:56

Lilla tultan....så gott det var med farmors bullar....Klart att hon ville ha med sig en påse hem, hahahaa.....Vad söt hon är.

kram

 
Maria

Maria

20 januari 2011 16:00

Oj vad hon äter o njuter, nästan så man önskar man hade varit med, mums. Härligt att få besök av de små. Kramizar från Maria

http://torparmor.blogspot.com

 
irja

irja

20 januari 2011 16:21

Visst är det underbart med barnbarn,som kommer och gästar en, och man måste ju passa på att fika farmors goda bullat med soker på.... ett av mitt barnbarn är alergisk mot ägg ,så jag prnslar också med smält smör och doppar i strösocker.... Barnbarn är vår rikedom......Kram IA....

http://40-Talisten bloggplatsen .se

 
Malin

Malin

20 januari 2011 16:27

Hon är bara för söt :) Mysigt med lite fikagäster :)! Kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

20 januari 2011 16:47

Hon är så underbar denna lilla Sanna, vilken mimik :D (kaffe och bulle som en tant, hehe)..
Såg inte på uppdrag gransking i går, det missade jag, men det finns säkert på nätet.
Ha det bra vännen / kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

20 januari 2011 18:37

Oj så gott det var med farmors bullar det syns att hon njuter det lilla livet.
Såg inte uppdarg granskning,missade det
Ha en skön kväll min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

20 januari 2011 20:24

Det syns lång väg hur goda Sanna tycker att dom är :-)
(tack för receptet)
Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Calma

Calma

20 januari 2011 20:52

Hej vännen!
TAck snälla för hjälpen.

Ja,vilken härlig fikastund ni hade,mumsigt värre,
klart man ahr beredskapsbullar att skicka med hem,,
Det brukar låta,"mormor,kan jag få med lite hem", *L*,,man blir så varm inombords,

Jasså,du hörde oxå fåglar som lurats,i tron att det är eller nära vår,haha
jag hörde det oxå på min promenad,det värmde xtar förutom solen,,

Mmm,du tål nog ej trycksvärtan,,men,men,man gör ju sina val*L*,nu vet du vad det mest troligt är iaf

Kramen.ses
Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

20 januari 2011 20:54

Calma igen!
Snygga gardiner,har likadana hos mej,gillar den riktiga färgklicken de ger,
(du,hos dej ser jag titlarna,t ex "en fikagäst",hos mej står det så mkt text,gör jag ngt galet?
Kram igen:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

21 januari 2011 10:31

vad söt hon är lilla Sanna och det är klart att farmors bullar smakar så gott att hon vill ha med sig en påse sådana hem, jag tittade inte på Uppdrag granskning, har så svårt för så'nt, blir så ledsen och arg
ha en go' dag vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards