~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

"Temel" ätare

Av Cina - 5 februari 2011 12:20

Igår mot kvällningen så ringde telefon.

I andra änden var det Lilla Sanna som sa

Carina kan jag få kaffe

Ja visst får du det sa jag.

Vi ska bara åka och köpa "TEMLA" först.

Tycker du om det Carina.

Ja så lät det ungefär....=))

 Så  Patrik, Sari och Sanna kom hit och fikade.

KLICKBARA BILDER

 

Och här sitter hon med sin "TEMLA"

Fast hon åt inte upp sin.

Alltid roligt när hon kommer och hälsar på   

Om 16 dagar skall hon och jag åka till Åland.


*************************************


Idag hörde jag en skata som skrek så förbaskat.

Så jag tänkte va är det som sker.

Öppnade dörren för att titta ut och så ser jag detta.

 

Dom bygger ett STORT bo i en av björkarna utanför.

En vaktar och den andra bygger där inne.

Och jag som inte gillar skator ska ha en som granne....=))

Fast det är otroligt vad dom är duktiga på att bygga.

Tycker dom att det börjar bli VÅR tro???


******************************************


Jaha tyckte ni att rätt par åkte ur Let´s Dance igår????

Mitt svar blir iallafall JA.

Björn hade gjort sitt nu tyckter jag.

Jag har 2 STOR FAVORITER.

TINA THÖRNER o FRANK ANDERSSON

Hoppas att någon av dom går till finalen.


*******************************************


Ja tror bestämt att   vill titta fram.

Men den har inte riktigt bestämt sig ännu.

Kan ju hoppas att det tar sig genom molnen.

Det skulle ju komma snö här idag sa dom på radion i morse.

Så vi kanske får det fram mot eftermiddagen.

Vi kan ju hålla tummarna att det inte blir så.


Detta får bli allt för idag om det inte händer något speciellt.


Önskar er alla en fin lördag vad du än gör

och var du än befinner dig.  




 
 
Malin

Malin

5 februari 2011 12:55

Så fin hon är :) Gott med Temla :) hihi! .. Haha jadu vem vill ha skator som grannar;D tycker synd om dig hehe! ... Här har det snöat som bara den,nu är det uppehåll tack o lov .
Vilket gulligt citat du har här inne,och söt bild till :) .. Jag håller också på Frank och Tina,riktigt duktiga båda två!
Kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

5 februari 2011 15:38

Roligt med lite fikafrämmande,gott med semla mums,ja skatorna tror säkert på att våren är på gång.Ja jag tycker att det var rätt person som åkte ut,Frank gör kanon ifrån sig på golvet.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

5 februari 2011 16:32

självklart vill Sanna komma till farmor och äta TEMLA, jättegott ju :), vi har också haft skator som byggt bo nära vårt hus, men innan de hann bygga för mycket tog J bort det, man vill ju inte ha skatebo alldeles inpå husknuten
rätt person åkte ut igår, håller med, mina favoriter är TinaTörner ochFigge
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

5 februari 2011 16:44

Lilla söta Sanna har verkligen kommit till rätt plats och semla är gott till kaffet.
Jag hade inget emot att Björn Ranelid åkte ur lets´dance igår,men jag har varken Frank eller Tina som några idoler precis och blir inte ledsen om dom åker ut,jag tycker att alla är lika bra ungefär denna omgången.

Här regnar och blåser det idag.

Kram


kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

5 februari 2011 17:13

Tycker oxå att det var rätt par som åkte ut i går.Även jag håller på Tina och Frank. Vilket fint främmande du hade i går lilla söta Sanna
Ha en skön kväll
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

5 februari 2011 17:14

Vad söt hon är den lilla Sanna. Hon är för go.
Ja, bobygge är ju ett underbart vårtecken

kram

 
Ruth

Ruth

5 februari 2011 20:06

Ni står allt högt i kurs hos Sanna, skönt att vara omtyckt.
Skönt att Ranelid åkte ut i går, han valde det medvetet och följde inte stegen i dansen och gjorde som han själv ville.
Nu börjar Melodifestivalen, den skall jag följa även detta året som alltid, vi hör's !
Ha en fin kväll / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

5 februari 2011 21:58

Tyvärr får man inte välja sina grannar...men Mimer kan väl ta bort det innan dom lägger ägg?Håller med om att det var Björns tur att åka.Jag gillar ju inte ridtjejen men jag tycker nog att det är Weisses tur att åka nästa gång.Så stel i kroppen fast han är sångare o.borde kunna röra sig till musiken.Gillar Tina o Figge.Visst är Frank duktig men han är oxå "gubbig" i sina rörelser.Va stor Sanna blivit!Är det bara ni 2 som ska till Åland?/kram till er

 
Maria

Maria

5 februari 2011 23:28

Tack för dina fina ord goa du, det värmer. Ja jag virkar o virkar får nog sluta o vila armar o axlar. Vilket mysigt tele.samtal du fick o trevligt besök också kan jag förstå. Ha det jätte gott/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Calma

Calma

6 februari 2011 00:46

Hej vännen!
Tack snälla för bloggen,den var ej alls dum,fast ska jag vara superärlig så är lila,,eller kanske som du o Rut har i färger,deceris-lila blad som jag gillar mest,just nu iaf,,

Mitt rum går i grått,vitt lila,har de där panelgardinerna som du har lika,med ceriselilagrå blad på svart botten
Men det där bruna som du har,,köpte bl annat en aprikosfärgad jumper idag,
Så lite varierande färger har jag,
Min grisklocka på bloggen,de älskar jag,vill jag ej ha bort,*L*

Jasså,ni fick Temlafrämmande,sååå mysigt,tyvärr har vi dem ej så nära,ej ofta vi får spontana besök,,men det är så

Ja,rätt par ut ur Let´s Dance,ja Ranelid iaf
Hppas på Tina och kanske Frank,finns ngn mer jag gillar oxå

ha d bäst,jag ska kurera mej

kramen vännen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

6 februari 2011 12:56

Hej vännen!
Åhh,så illa var det inte med nya bloggutseendet,*L*,alltid kul med variation,men färgerna jag gillar mest är de jag skrev,
TAck än en gång,
Nu kureras det,mest i sängen idag

Ha d bäst vännen,,kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

6 februari 2011 13:31

Så himla fint du har här jämt, du är så duktig på headers!!!
Hahaaha det ser ut som när min son äter semlor, han "gröper" ur det gottiga innuti sen lämnar han resten ;)
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards