~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

IKEA idag......

Av Cina - 17 februari 2011 15:28

Idag hängde jag med min bror ut på IKEA.

IKEA är inte min favorit affär.

Tycker bara det är så jobbigt att gå igen hela IKEA

man hittar ju inga genvägar så att säga.

Men iallafall så börjar dom rea ut sakerna nu.

För IKEA bygger nytt här ute där jag bor.

Och det nya skall öppna i april.

Vad jag köpte ja det var inte mycket.

En back med lock och vattenfärger o målarpennor.

Bra att ha hemma till Sanna.


Vi ska även få CITY GROSS och även det skall öppnas i april

och det ser jag fram mot.

Det kommer ligga bredvid IKEA.

Området det bygger kommer bli MEGASTORT.

Kommer även att bli en STOR GALLERIA.


Idag fryser jag som bara attan.

Rå kallt till tusen är det.

Blåser och en o annan snöflinga dalar ner.

Idag kom min vinnst i form av en check.

Kul tycker jag.

Ja detta var mitt inlägg för idag!

Önskar alla en fortsatt fin torsdag  

 
 
Corina

Corina

17 februari 2011 15:46

Ler åt IKEA.....jag får en känsla av panik när jag kommer i närheten vilket inte är så ofta då närmaste IKEA finns i Sundsvall,men det händer ju att man besöker det men gillar det gör jag inte !
Fortsatt svinkallt hos oss och ska vist så förbli:(

http://corina.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

17 februari 2011 15:54

Håller med dig Ikea kanske inte är roligaste laberynten att gå i, men att ta det som en utflyckt i väntan på bättre tider går väl an, men ska man inget ha kanske det inte är så kul, vi brukar äta när vi är där men det är stressande i dessa små lokaler, man har tur om man hittar något bord.

http://annemon.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

17 februari 2011 16:07

Då får du nära till både IKEA och CITY GROSS sen.
Tycker oxå att det är jobbigt att gå på IKEA. Det var kallt ute fast solen var framme på dagen
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

17 februari 2011 16:40

Ja det är det man saknar med v-ås och bäckby,att det var så nära ut till erikslund och alla affärer där ute,och blir ju inte att man saknar det mindre nu när det ska öppna så mkt nytt :) .. tack o lov att det bara tar 19 miuter in på tåg,men sen är det ju lite kämpigt att få hem allt på buss/tåg igen :D hehe! Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

17 februari 2011 17:38

jag tycker också det är jobbigt med Ikea, det är så stort och ska man till någonting måste man gå i kringelikrokar genom hela varuhuset för att komma dit
ha en fin kväll vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Lena S

Lena S

17 februari 2011 18:12

Jag tycker det är ganska kul med Ikea. Men det är inte så ofta jag är där tyvärr.
Grattis till vinsten!

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Monica

Monica

17 februari 2011 18:29

City gross är en bra affär,det är en uppe vid A6..eller strax innan A6 rättare sagt och vi handlar där ibland när vi har vägarna förbi.Ikea finns på A6 och det är roligt att gå där och kika tycker jag.

Kallt och blåsigt här också trots att det inte är så många minusgrader.

Tack för receptet!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 februari 2011 21:16

Jag älskar att gå i stora affärer bara jag slipper ha med mig min andra hälft för då är det bara stress, har fullt sjå för att se vart han befinner sig, skämmigt att behöva ropa ut en efterlysning i högtalarna haha. Roligt att få så många nya affärer, billigare mat och mera konkurens i matbutikerna, toppen bra.
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

17 februari 2011 21:47

Jag förstår mig inte på Ikea.
jag var med min dotter och hennes man i höstas.
Jag köpte en visp i plast det var allt.
Jag får nog inte följa med mer.
Kramar till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

17 februari 2011 22:26

Jag tycker det är skitkul att gå på IKEA.Alltid kommer man ut med nån grej o.så har man ätit el.fikat för nästan inga pengar alls.Citygross kommer nog att slå.Har varit i Falun på deras affär,vilken köttavd.Bra för oss åt det här hållet för allt blir ju närmare när Erikslund blir SÅ utbyggt.Kram i kylan/Karin

 
Maria

Maria

17 februari 2011 22:38

Ja du den attans tumören sitter på ett ställe som gör promenerandet och sittandet till ett litet h......e. Så j.... ont ibland går som jag har skitit ner mig. Ja nog om detta, tänk vad våra små barnbarn växer. Har kommit mig till rätta i mitt nya torp o trivs redan jätte gott. Jag bara väntar på våren o värmen för det börjar bli tråkigt med snön. Önskar dig en bra helg/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

agge

18 februari 2011 11:55

Ikea är jättekul att gå på. Så mycket att titta på där.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards