~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Klippt rosor o fixat ute.....

Av Cina - 17 april 2011 16:12

Idag så har vi klippt rosor och fixat lite ut i den mån vi orkar.

Önskade att jag hade en trädgårdsmästare när orken tar slut.

Men det ha man ju inte, men nu är det fixat.

Tur att man ej har sååååååååå stort.

Har även satt ut alla figurer i trädgården.

Börjat fixa lite på altanen.

Tills dom nya möblerna kommer.

Skall sätta upp uteväv på en mellanskillnad mot grannen.

Vi har just nu plast där och den får sitta kvar under.

Det blåser o regnar alltid från de hållet.

Dom hade uteväv för 89:- metern på Nissen.

Så det blir nog bra hoppas jag.

Skall visa foton sedan när det är klart.


Strålande  hela dagen underbart härligt.


Nu skall här lagas lite mat.

Det blir bacongratäng idag.


Önskar alla en fortsatt fin söndag.  


Den som inte fått min Påskhälsning och

vill ha den på sin blogg får maila min på

cina52@gmail.com



 

Ja du Karin inte så långt kvar....hahahahaaaaaa





 
 
lillis

lillis

17 april 2011 17:24

Oj vad ni grejat i dag, vad fint det kommer att bli på altan sen ska bli spännande att se bild
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

17 april 2011 17:48

Vi har också ett underbart väder kan inte vara inne

http://bloggplasten.se

 
Malin

Malin

17 april 2011 18:42

Mysigt att hålla på att fixa i trädgården :) Men ta det i din takt och ta inte slut på dig helt.
Har fått din fina påskhälsning i mail,ska sättas på bloggen imorgon:) Tusen tack den var kanon fin.
Önskar dig en fin kväll! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

17 april 2011 20:28

vi har också haft fint väder idag och jag har städat lite i trädgården, då väntar vi på bilden på uteplatsen, säkert blir det jättefint
en fin vecka till dig också vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
calma-s

calma-s

17 april 2011 20:50

Hej vännen!
Vad duktiga ni varit,,det är både jobb och kul samtidigt,,
Vi har oxå grejat,,utefigurerena ute här oxå,,lika kul, varje gång

TAck snälla för att du lade in annat foto,,
Ber vackert när det är dags ifen

kramen vännen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

18 april 2011 07:59

Tack för påskhälsningen!
Visst är det skönt att äntligen kunna vara ute och pyssla, man får ta lite i taget.
Ha en bra måndag!
Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
agge

agge

18 april 2011 11:53

Det är härligt med trädgårdsskötsel men oj, så jobbigt för kroppen...

kram

http://jacastas,blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards