~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

IRIS HADAR.......

Av Cina - 2 maj 2011 18:04

Ja idag har jag vart på information om just IRIS HADAR.

Tog 20 min sedan var det klart....=((

Det är tydligen ett projekt som AF/FK har köpt in sig i.

Där skall man tydligen hjälpa folk komma ut i arbetslivet igen.

En del kommer ut andra inte.

Ja skall iallafall på ett möte med en dam på torsdag.

Då man gör upp en plan bara för mig.

Och så får man se vad som finns för just mig.

Alltså jag skall inte ut i arbetslivet.

Utan man går där hos dom i 8 veckor.

Men hur många dagar det bestämms på torsdag.

1 eller 2 dagar i veckan mellan 9:20 - 12:00 är det iallafall.

Det är lite svårt att berätta om det just nu.

Kanske jag har mer kött på benen efter torsdagen.

Man är inskriven i 3 månader iallafall.

Ja nog om detta.....


Kallt som tusan idag och när jag åkte hem idag så kom det

stoooooora snöflingor men det låg ju inte kvar men ändå.

Sedan haglade men efter det så vart det sol men ack såååå kallt.

Inget maj väder precis.


Lilla Sanna kom hit för ett tag sedan o tog en snabbfika.

Och då fick hon en gammal mobil o va glad hon vart.

Men tror inte att hon blir så glad när hon ser att det inte är en IPHONE.

För gud vad hon håller på med Patriks och Saris IPHONE.

Inte ens jag kan det hon kan.....=))

Barn lär sig snabbt!!!!


Lovade ju visa bilder igår men då funkade det ju inte.

Men idag funkar det.


KLICKBARA


 

Min pappa och Sanna och Anne-Catrine.



   

Måste bara visa dessa oxå........



Önskar alla en fortsatt fin måndagkväll  

 
 
Ingen bild

Karin

2 maj 2011 21:29

Det kanske inte blir så tokigt iaf.Jag menar du kanske inte tvingas ut på nåt som du inte orkar med.Ja fy fasen va kallt det varit idag.Har hjälpt dotra med det sista så nu är allt klart.BARA att plocka upp o ställa iordning!!/kram

 
Malin

Malin

2 maj 2011 23:15

Får hoppas det blir bra i slutändan och att du trivs,är väl det viktigaste! ..
Fina foton som alltid,här har solen lyst med sin frånvaro idag :( tråkigt.
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

2 maj 2011 23:29

Hoppas det blir något meningsfullt som du får göra och att orken finns. Önskar dig lycka till.
Ha en bra tisdag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

2 maj 2011 23:33

det kanske inte blir mer än så i slutändan ändå
var det verkligen snö i luften, usch då, hon är så söt lilla Sanna, bilderna i vitsippsbacken är SÅ fina
ha det gott vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

3 maj 2011 07:14

Ska bli kul att höra vad detta leder till. Nu är det skitkallt och just nu så snöar det hos mig.
Fina foton på söta Sanna och på din pappa
Ha det bäst min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

3 maj 2011 10:01

Fattar inte varför dom inte kan låta dig få vara i fred, hoppas dom tar sitt förnuft till fånga.
Tur att dom fick ordning på bloggen, det står att dom har lagt till flera teckensnitt, kan jag inte se.
Ett fint foto på din pappa, han är sig lik. Sanna är alltid gullig.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

3 maj 2011 12:27

Det du beskriver är väl detsamma som folk häromkring kallar för vuxendagis.....

Fina foton på din pappa och lilla Sanna i alla fall.


Kram:)

http://violett.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

3 maj 2011 12:57

Ja du, det är nog bara att försöka prova det nya som dom hittar på, man har väl inte så mycket annat att välja på.Hoppas att det ordnar sig för dig. Håller med dig inget skönt majväder det här.
Fina bilder i vitsippsbacken.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Kerstin

Kerstin

3 maj 2011 15:10

Jag fattar inte att de ska tvinga ut sjuka människor. Hoppas du slipper undan med en dag i veckan! Hoppas även du inte säger likadant som min låtsasdotter, hon påstår att det är en "muppgrupp".
Jo, jag vet att ork och tid inte alltid räcker till för grupper. Du kommer när du kan, liksom de andra gör.

http://farna.bloggplatsen.sen.sea.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards