~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Enormt värkande händer o kropp.....

Av Cina - 5 maj 2011 15:50

Idag har jag en fruktansvärd värk i händerna och mi min kropp.

Jag vet att jag klagar hela tiden.

Men detta är min blogg o där skriver jag precis vad jag vill.

Mina händer ser vanskapta ut.

Klickbilder.

   

Inte lätt att göra något med dessa korva till fingrar.

Men livet måste ju gå vidare i vilket falla om helst.


Imorse var jag ner till provtagningen för min årliga kontroll

av min diabetes så jag var fastande men det gick ju bra.

Men jag kan säga att det var inte kul att ställa sig på

vågen och se hur många kilon man gått upp av corisonet.

FYFAN säger jag bara.

Men vad skall man göra när man inte kan vara utan dessa tabletter.

Så här fin blir man när dom sticker en.

 


Sedan kl 13:00 var jag till IRIS HADAR och skrev in mig.

Och på måndag börjar det så nu vet jag vad jag har att göra

i 8 veckor framöver.

Förhoppningsvis bara en dag i veckan.

Men jag skulle oxå vilja känna på joga som dom har på fredagarna.

Fast det beror ju på vad min kropp säger.


HISTORIK OM IRIS HADAR HITTAR DU HÄR


Min handledare var en jätte bra kvinna och jag fick

ett stort förtroende för henne.

Så detta kanske kan bli bra i slutändan.


Nu skall jag gå och förbereda lite mat.

Det blir köttfärslimpa och potatis och sås.


Önskar alla en fortsatt trevig em/kväll.


 
 
Malin

Malin

5 maj 2011 16:43

Oj jag förstår att du har ont och kan inte mkt göra med dom händerna :( Lider med dig! Och du har all rätt i världen att klaga,vet ju att det finns en anledning till "klagandet" Så bra att du fick förtroende för din handledare,Hoppas det blir bra i slutändan! Ha en trevlig kväll! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Kajsa

Kajsa

5 maj 2011 17:05

Men lilla vännen. Det ser inte roligt ut. Förstår att du har ont.Hoppas det blir bättre. Kram

http://www.kaswa.se

 
Lena S

Lena S

5 maj 2011 17:06

Aj...det är klart du har ont i händerna när dom ser ut så där,du får gnälla hur mycket du vill ;-)

Va bra att du fick goda vibbar av handledaren, sånt är jätteviktigt.
Ha en bra kväll!
Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
annemon

annemon

5 maj 2011 17:26

Förstår att du har ont,och av cortisonet så sväller man ju upp, inte så lätt att hålla på med vissa saker då inte. Men vilken tur att du fick förtroende för handledaren iallafall. Hoppas allt ordnar sig för dig på bästa sätt.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

5 maj 2011 19:02

Men jösses hur dina händer ser ut,inte konstigt att du har ont.Det är tur att du är envis och har ditt goda humör!Så bra att du och "iris" fick en god kontakt.
Nu är min resa betald bara att vänta på avresedatum...KUL/kram

 
Maria

Maria

5 maj 2011 19:06

Uha det ser ut att göra ont stackars dina händer. Det låter lovande Iris Hadar önskar lycka till. Tänk vad det gör gott att få förtroende för någon som man pratar med.
Krya på dig kraaaaamen från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
lillis

lillis

5 maj 2011 20:20

Så ont det ser ut i dina händer
Vad skönt att du fick förtroende för kvinnan.
Hoppas att allt går bra för dig
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
caritha-

caritha-

5 maj 2011 20:48

Fy stackars dig och du har rätt att gnälla lite hoppas ditt humör är kvar kramar/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

5 maj 2011 22:22

Stacvkars dina händer och vad duktig du är som klarar av att fixa mat med dom. Förstår att det gör ont. Du gnäller väl inte? Du säger ju bara som det är. Ja, det är inte roligt när man växer och blir större och större. Men vad gör man? Det är ju ett måste för att orka med vardagen

http://farna.bloggplatsen.sen.sea.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

5 maj 2011 22:22

Älskade vän vilka händer du har,förstår att dom gör ont.Hoppas att det går bra för dej de 8 veckor som du ska gå på det där du skrev in dej på.En dag i veckan kanske går bra för dej...håller tummarna!

kram min vän!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

5 maj 2011 22:34

Skall aldrig klaga mera över mina småkrämpor på min blogg (kan jag hålle det tro ?) när jag ser hur dina händer ser ut, det var fruktansvärt. Varför kan inte FK låta dig vara i fred, vad skall du kunna utföra för jobb med din kropp ? Att man skall behöva pinas år. 2011 i ett välfärdsland som Sverige, det är en stor skam. Hoppas verken i din kropp snart blir bättre.
Kryapådigkramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

5 maj 2011 23:29

stackars dig med så svullna händer, du klagar inte, du säger bara hur det är, hoppas att resultaten var bra på diabetesundersökningen menar du att du ska arbetsträna, ser de inte på dina händer att du inte kan det
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

6 maj 2011 12:48

Sv: ett samtal har jag fått men väntar ett samtal till eftersom den första inte kunde svara på min fråga
en fin fredag till dig vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
kristina

kristina

6 maj 2011 14:27

Dina händer känns som dom värkte hela tiden. Det kan inte vara lätt att ha det så.
Jag skickar dig kärleksfulla tankar och många varma kramar!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

8 maj 2011 14:34

Men kära vän, vad det ser ont ut! Jag känner starkt med dig och tycker du är fantastisk som inte klagar mer.
Mina allra varmaste kramar till dig!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards