~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

*suck* undrar hur det hela ska sluta......

Av Cina - 22 juni 2011 16:57

Idag har jag vart på avstämnings möte med AF och "Iris"

och visst det gick jätte bra meeeeeeeeen

nu är man tillbaks på ruta ETT från att varit hemma i 9 år.

AF damen sa att jag har inget MER att tillföra i arbetslivet.

Och Damen på "Iris" höll med....jaha och vad ska jag då göra för

att få en inkomst som man måste ha för att över huvudtaget överleva.

Ja så här blir det: Från den 1 augusti så är jag borta från AF

och måste då börja om med sjukskrivning (och det blir ett ny sjukdomsfall)

inga problem att få läkarintyg både från min husläkare och från

min läkare på psyk men frågan är ju om dom beviljar min sjukskrivning på FK.

Om inte vad gör man då......jo då står man där utan inkomst.

Det första 14 dagarna skall min arbetgivare betala ut lön

efter det skall då FK träda in men som sagt det vet man ju inte.

Nu gnager det i min skalle så jag tror jag håller på att bli tokig (tokigare).

Var ganska så bra i min mage men nu har det börjat igen.

Jag har nog en "stressmage" det är nog bevisat just nu.


Och orolig för imorgon är jag oxå.

JAG ÄR SÅ RÄDD inte för att det ska vara något fel

utan för att krypa in i det där äckliga röret igen.

PANIKÅNGESTEN kommer bara jag ser detta rör.

Men måste väl intala mig själv att det ska gå bra.


Kanske får ta o tala med mitt inre och lägga detta med FK

bakom mig men det är FAN inte så lätt.

Varför hålla på o bråka med en kärring på snart 59 år.

Har lite svårt att fatta detta.

Men allt ska man nog tydligen inte fatta.


Önskar alla en fortsatt bra onsdag  

 
 
lillis

lillis

22 juni 2011 18:51

Jag hoppas att allt löser sig till det bästa för dig. Håller tummarna för dig att allt går bra i morgon,kan förstå din oro för att åka in i röret, men det går nog bra ska du se
Ha en bra kväll vännen
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

22 juni 2011 19:09

Du ska se att rtg går bra !
Jag hoppas verkligen att allt ska ordna sig till det bästa men vad ska man säga, dagens Sverige är väl inte speciellt snälla med människor som inte kan arbeta....kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 juni 2011 19:44

Jaha, då står du där igen och inte vet något om morgondagen, jobbigt när allt skall vara så osäkert, inte konstigt att magen krånglar, är nog stressmage eller magkatarr. Du skall se att det går bra på röntgen, det gör ju inte ont och då får du blunda och tänka på något trevligt i ställe, tänk på mig hahaha...
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 juni 2011 20:53

vilken jobbig situation då hamnar i nu då, usch hur sjuka behandlas, det är inte klokt, håller tummarna för att det går bra för dig på röntgen imorgon
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

22 juni 2011 21:59

Usch så jobbigt för dej att allt börjar om igen och det där med sjukskrivning är ju som att spela på lotteri,en del blir beviljade och en del blir det inte.Hoppas att allt ska gå bra för dej.Önskar dej lycka till i morgon med röntgen!

Bamsekram från mej!

http://violett.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

22 juni 2011 22:30

Jag förstår att det känns jobbigt för dig just nu!
Jag kan bara be och önska att allt blir bra till slut.
Kram ar till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

22 juni 2011 23:36

Kom ihåg att säga till att du vill vända dej efter nackkotorna så ska du se att det går bra.Det har jag gjort bägge gångerna och det underlättar betydligt när man är närmare friskluften/kram

 
agge

agge

23 juni 2011 07:48

Allt ordnar sig nog till det bästa ska du se.
Hoppas att det går bra på röntgen idag.....
kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

23 juni 2011 12:14

Förstår att oron är stor utan inkomst ingen existens, jag hoppas att allt ordnar sig till det bästa på alla plan för dig, hoppas att röntgen går bra idag.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards