~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

År 2012

Av Cina - 1 januari 2012 18:16

  God fortsättning på 2012 mina bloggvänner 

Hoppas att vi kommer få ett mycket fint ÅR 2012 tillsammans.


Hoppas ert Nyår vart bra här var det mindre bra

då vi båda är sjuka.

Jag la mig 21:30 och vaknade 00:00 och trodde

att dom höll på att bomba huset.

Gick upp o kollade ut men gick ganska så omgående i säng igen.

Idag har jag börjat känna smak och lukt så nu är man

snart på banan igen får jag hoppas.


Vad har då hänt idag ja inte mycket.

Kände att jag var tvungen ut o ha luft idag och

min tassimo sa att det var dags att kalka av den.

Så då åkte vi ut till ICA MAXI men dom hade ju inga tabletter

till avkalkningen dåligt tycker jag då dom säljer kaffemaskinen.

Men då var det bara grossen kvar för Elgiganten o Mediamarket var ju stängt idag.

Grossen hade ett pkt kvar så det köpte jag.

Och så hem o kalkade av den.

Ni kanske tycker att det var tidigt för avkalkning men

jag har haft den i 2 mån o används kanske 10-12 ggr om dagen.

Och maskinen som jag har säger ju till när det är dags.


Så har det kommit snö och det tycker jag var väldigt

onödigt för hade det inte kommit tidigare så varför nu.

Imorgon ska det ju oxå bli regn då försvinner det ju iallafall.


Visar en bild på min amaryllis igen.

 

Lovar att det är sista bilden på den.

Men jag gillar den så mycket.


Ja jag har inte så mycket mer att berätta eller skriva om idag.

Önskar er en fortsatt bra kväll på NYA ÅRET  





 
 
Corina

Corina

1 januari 2012 18:45

Tätheten mellan avkalkningarna styrs ju också av vilken typ av vatten man har....ska bli intressant att se när min maskin signalerar avkalkning och vart jag får tag på tabletterna men media markt borde ju ha dom tycker jag. Jag använder ju min maskin rätt frekvent också och gubben har ju också upptäckt att kaffet blir gott :) Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 januari 2012 19:31

Kan nästan påstå att 2011 var ett bra år, det mästa föll inom ramen för välbefinnande och nöjsamheter. Blir det nya året lika dant så får jag ett fortsatt bra liv, men det vet man ju inte i förväg tyvärr. Som jag skrev i min blogg så började det nya året precis som vi önskade, lite mera av det goda hade varit välkommet, men jag är nöjd, nu -2,5 *
Hoppas du får ett strålande år.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

1 januari 2012 20:00

Önskar även dig en god fortsättning på år 2012.Hoppas du/ni blir bättre snart.Här var det mycket smällande.
Må gott.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

1 januari 2012 22:47

God fortsättning!Ja nu är helgerna överstökade,räknar inte riktigt trettonhelgen.Har nu 1veckas semester,åh så skönt.Ska hämta barnbarn i morgonem.Har städ o tvätt först.Jag vet inte hur många dar de blir kvar,många som vill rå om dom när det är lov.
Kan kanske bli en fikavända till dej...vem vet.
Bli nu friska...nytt år nya tag/kram

 
lillis

lillis

2 januari 2012 06:39

God morgon och God fortsättning på det nya året.
Hoppas att Håkan och du ska få hålla er friska detta år.
Mycket vacker färg på din amaryllis.
Ha en bra dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

2 januari 2012 11:43

vad ledsamt att ni båda är sjuka
kan man inte använda sig av en ättiksblandning att kalka av din kaffemaskin? det kan man med kaffebryggare i alla fall, det gör jag alltid
krya på dig kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

2 januari 2012 13:03

Ja vi får hoppas att 2012 för med sig bra dagar för oss alla.
Jag önskar dig en bra dag å hoppas du känner dig piggare/kramen

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards