~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Ny vår/sommar garderob

Av Cina - 17 januari 2012 17:27

Yes idag kom då Cellbes vår/sommar katalog o jag som väntat så på den.

Sätte mig ner o bläddrade fram o tillbaks o markerade vad jag skulle ha.

Så satte jag mig vid datorn o så beställde jag allt.

Och det gick på en bra slant men det är det värt.

Kan ni tänka att allt fanns så det kommer redan i slutet av januari.

Spännande att vänta på paket tycker jag.

Tyvärr kan jag inte visa bilder på det jag köpte för

det gick inte att kopiera bilderna..

Men tunika gånger flera, leggings x 2 par, linne x 2, jeans shorts m.m


*****************************************


Var även ut till en affär som öppnat här som heter PICKABOO.

Men nä det var bara kraffs men godis hade dom.

Så det vart lite sånt o batterier och en spygrön papperskorg.

Var även till skomakaren/skräddaren men mina gröna byxor som han 

skulle lägga upp får hämta dom på fredag.

Måste ju ha dom när min resevän/goda vän Karin och jag skall åka till Mora.

Vi ska åka och hälsa på en familj som vi träffade i Turkiet i sommras.



Måste få visa att Frans har idag ätit gröt för första gången.

KLICKBILDER

Han blev ju fyra månader i söndags.


Ska oxå visa hur det vart i sovrummet när jag fick sängkappan på.

   

Nu får vi vänta ett tag tills vi får tapetserat o målat och nytt golv.

Men jag väntar så gärna för det kommer att bli kanon.


Nu önskar jag alla en fortsatt fin tisdagskväll  

 
 
Maria

Maria

17 januari 2012 19:03

Jag känner igen mig, de e så roligt när dessa kataloger kommer. Roligt att du fann fint att ta på till våren. Mitt barnbarn Simon e också 4 mån. han hade också prövat lite gröt, de gick väl så där. Sängen blev sååå fin tycker jag.
Ha en bra dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

17 januari 2012 19:43

så du har redan hunnit beställa vår- och sommarkläderna :) det låter bra
tyckte Frans att det var gott med gröten tro? :)
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

17 januari 2012 20:31

Redan vår och sommarkläder, nu kommer du att längta en mera till vår och sommar. Kul att ni skall ut och resa, mora är en mysig liten stad, har varit där några gånger, men kanske fel årstid nu.
Gillade Frans gröten ? han ser dock lite förskräckt ut i blicken haha. Skrattade åt din bild på sängen innan jag klickade upp den till storbild, tyckte det var ett skummbad, meeen så fint det blev.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

17 januari 2012 21:31

Jag har oxå fått katalogen...få se om vi har samma smak,hihi.Vi kanske blir lika som bär.

 
Ingen bild

Karin

17 januari 2012 21:36

Ojdå dessa knappar!!!Gillade Frasse gröten?Skönt när de börjar bli lite större så de börjar äta.Det är så roligt att se när de "smackar"i sig sånt de gillar.När Johnny får pannkaka är han helt inne i maten för det är en STOR favvorätt.
Det blev snyggt med kappan.
Ha en bra onsdag/kram

 
lillis

lillis

18 januari 2012 07:11

Vad kul att beställa lite kläder och få lite nytt till sommaren.
Gillade Frans gröten som han fick?
Vad kul att Karin och du ska till Mora, när åker ni?
Jätte fint med säng kappan
Ha det gott min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anna Sevo

Anna Sevo

18 januari 2012 11:21

Så kul att du tyckte vår katalog var inspirerande :-) och att du hittade mycket det värmer vårt cellbeshjärta. Synd att du hade problem att kopiera bilderna. Högerklickade du och tryckte spara bild? Prova det och se om det hjälper annars får du höra av dig till oss. Trevlig onsdag önskar Anna från Cellbes.

http://www.cellbes.se

 
Malin

Malin

19 januari 2012 06:46

Sängen är verkligen hur fin som helst ! :) Lite avis där :D
Kramar!!!

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards