~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Golvläggning på måndag.....

Av Cina - 9 februari 2012 16:04

TJOHOOO idag ringde dom från golvfirman att dom kommer

och lägger sovrumsgolvet på måndagmorgon.

Ska bli sååååå spännande och se hur det blir.

Alltid något roligt.


Sedan idag när jag kom hem från grossen

så hade jag ett mail från VÅRAN KÄRA RUTH.

Hon hade gjort denna fina header till mig.

TUSEN TUSEN TACK RUTH.

Ruth hittar ni HÄR.

Visst är den fin, detta gjorde min dag + att dom ringde om golvet.

Har en liten svacka just för tillfället men det går över det vet jag.

Känner mig bara ur humör och allmänt grinig på allt.

Imorgon kanske det är borta det hoppas jag iallafall.


Ikväll blir det stuvade makaroner o köttbullar.

Imorgon blire kålpudding.


Hade tänkt att baka matbröd idag när vi hade vart o handlat

men kände inte för det då så det tar vi i morgonbitti istället.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdag em/kväll  

 
 
Maggan

Maggan

9 februari 2012 17:09

Det var verkligen vackert på din blogg. Ja vår vän Ruth är så duktig på att piffa upp våra bloggar. Och vad glad man blir när någon glädjer vår tristess. Förstår att du blev glad åt detta plus att du får det så fint hemma.
Ha det fortsatt bra och hoppas du mår bättre i morgon.
Kram min vän.

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

9 februari 2012 17:17

Våran vän Ruth är verkligen duktig med att piffa upp våra bloggar, du har fått så fint.
Vad kul att dom kommer och fixar golvet på måndag kanon.
Hoppas att du känner dig piggare i morgon
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

9 februari 2012 20:49

Så roligt att du slipper vänta så länge på ditt nya golv, snart är det måndag då kommer dom, dagarna går ju så hiskeligt snabbt nu för tiden :D
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

9 februari 2012 21:31

Va spännande att gå i väntans tider...ja med golvet!Blir säkert kanon.
Fyfasen va´kallt vi har det nu.Hoppas att det blir mildare till helgen.
Snygg header du fått/kram

 
gerty

gerty

9 februari 2012 22:38

Sååååååå snyggt hon kan hon våran Ruth

http://bloggplasten.se

 
Margit

Margit

9 februari 2012 22:43

Så härligt att du får nytt golv nu också..och nytapetserat..och den nya sängen..DET blir verklig ett förnyat sovrm..förstårr jag..KUL!!!
Vi kan allal ha "deppardagar"..eller känna oss dämpad. Hoppas att det snart vänder!!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Maria

Maria

9 februari 2012 23:06

Tråkigt att du känner dig lite anmält låg men de blir säkert bättre när du får gå på ett nytt golv.
Ha de så gott/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
annemon

annemon

10 februari 2012 00:19

Ja det var en snygg header som hon fixat till dig.Härligt att du inte behövde vänta så länge på golveläggare kommer.En Ålandsresa kan du behöva för att varva ner lite.Bra att det är klart med fk så du kan släppa detta.Ha de gott kram-

http://annemon.bloggagratis.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

10 februari 2012 10:20

Tittade in för att önska dig en trevlig helg
Viken fin header Ruth gjort.
Ha entrevlig helg Kramen Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

10 februari 2012 11:14

åh vad roligt, nu blir sovrummet helt klart då :)
kålpudding, smaskens, jag kommer som ett skott, för du har väl så mycket att jag också får smaka? :D
Sv: jo, jag var på lasarettet igår eftermiddag och ska dit igen på tisdag, nu tar jag 8 droppar cortison om dagen och 2 droppar utvidgande
kramar och en fin fredag till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

10 februari 2012 11:29

Så fin header du har fått,Ruth är verkligen duktig.Det finns dagar som man inte känner för att göra något nyttigt,då är det bara att strunta i det och vänta tills lusten infinner sej igen.
Kylan håller i sej, just nu har vi minus 7 här,men snart blir det vår och då får vi njuta desto mer.

Önskar dej en fin dag!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards