~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

En fin dag fast tung.....

Av Cina - 12 mars 2012 18:40

Har vart en jätte fin dag men ack så tung.

Har en sådan huvudvärk så ögonen rinner.

Men det går ju över det är väl all spänning som nu har släppt.

Ja det  var ju begravning idag av Karin.M:s man.

Det var så fint och mycket fin musik o sång.

De var min sonhustru Sari som sjöng 3 fina "låtar" eller vad man nu säger.

En tjej som heter Sofia kompade på piano.

Först: Tears in heaven.

Sedan: När vi måste ta farväl

Och till slut: Nothing compares to you.

Smörgåstårtorna gick hem o de sa att de inte var torra.

Så det får jag väl tro på.

För själv smakade jag inte.

Man vill inte ha det man gjort själv av någon konstig anledning.


Nu orkar jag inte skriva mer för jag ser snart inte

vad jag skriver måste vila huvet!


Ha en fin måndagkväll  




 
 
Ruth

Ruth

12 mars 2012 18:58

Så gott att denna dagen äntligen är över, alltid tungt med begravningar. Smörgåstårtorna var säkert supergoda, det kan man se om det var tomt på personernas tallrikar.
Vila dig nu så du blir pigg i morgon.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

12 mars 2012 19:05

Förstår att det blev en minnesvärd dag, när ni tog FARVÄL...av en GOD VÄN!!!
Ja man påminns såna ånger...så viktigt att "TA VARA PÅ DAGEN"..som inne är..och man har sin hälsa...Man vet inget OM morrodagen och TUR är ju det!
Fina sångval...också!!!
Kram!!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

12 mars 2012 19:18

Tur att det inte är så ofta det är sådana här tunga dagar.Blir ett fint minne för Karin,familjen o.för er andra som var med.
Men varför inte smaka på smörgåstårtorna?Du som gör så goda.
Vila dej nu så höres vi vid per telefon nån dag/kram

 
Maggan

Maggan

12 mars 2012 19:24

Så skönt för dig att allt avlöpte så bra. Men jag förstår att det tog på dina krafter. Det verkar ha varit en fin begravning,med fin musik och sång som berörde.
Att du är trött nu förstår jag också. Det tar ju så psykiskt. men huvdsaken att man kan gråta.Det brukar lätta lite då.
Vila dig nu min vän.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
annemon

annemon

12 mars 2012 19:39

En tung och sorgsen dag som nu är över fin musik och ett gråtfyllt farväl men ändå ett fint minne av en vän.
Tårtorna gick säkert åt synd att du inte smakade själv.
Imorgon en ny dag kommer nog att kännas bättre då.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

karin Magnusson

12 mars 2012 20:38

Vad ska jag säga... TACK FÖR ATT DU FINNS <3

 
Bettan

Bettan

12 mars 2012 21:21

Har haft er alla i mina tankar denna dag! Å du gör rätt i att vila dig nu. Det är klart att du har spänt dig. Det är ju alltid lika jobbigt med begravnigar... Så vila & ladda upp batterierna inför nya äventyr imorgon vännen. Massor av kramar.

Ps. Jag har fått hjälp av allas våran underbara Ruth, med skrivskyddat. Ds

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 mars 2012 06:49

En fin men tung dag i går.
Smörgåstårtorna var kanon goda. Jag var oxå väldig trött i går kväll men spänningarna släppte väl då.
Ha en bra dag min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

13 mars 2012 11:27

en tung dag för dig och din vän Karin, samma dag som det var ett år sedan min pappa dog, vilka fina smörgåstårtor du hade gjort till begravningen
Sv: visst är det härligt med våren men hos oss är det tyvärr ingen sol idag men runt 11 grader är det ändå, skönt
hoppas att din huvudvärk är borta nu - bamsekramen vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards