~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Lite nostalgi......

Av Cina - 15 juli 2012 14:08

Nu skall jag visa er en bild som är 40 år gammal

Detta är taget Julafton 1972 hemma hos mamma o pappa.

Tänk på den tiden rökte man inne :(

 

Ja ni vilka är detta då ;)

Jo det skall jag tala om för er.

Det är Håkan och så är det jag.

Ja herregud så såg man ut då.

Det är mamma som håller i gräddpaketet.

Och tänk jag kommer så väl ihåg detta.

Konstigt för ibland kommer man inte alls ihåg saker som

inträffade för bara 3-5 år sedan.


Ja och vädret det skall vi kanske inte tala om idag.

Men jag kan tala om att här regnar det som vanligt.

Lite sol på förmiddagen men så kom det sabla regnet.


Men nu är det bara 5 veckor kvar sedan så är man där i värmen

solen och havet, vet att jag låter tjatig men jag längtar verkligen.

     



Önskar er alla en fortsatt fin söndag  

 
 
lillis

lillis

15 juli 2012 16:09

Vad kul att se ett kort på dig och Håkan från förr så fina ni var.
Vi har samma väder som ni har
Vad skönt för dig att det inte är så långt kvar innan ni får åka till sol och värme
Ha en bra dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

15 juli 2012 19:07

Så fina ni var, roligt med foton som har några år bakom sig. Här blåser det ½ storm och inte är det varmt, lite sol, mycket mmoln.
Hoppas du får en fortssat fin söndag.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

15 juli 2012 19:35

Ni är jättesnygga på fotot både du och Håkan.Jag rökte inne här i huset ända tills jag slutade röka 1987....fy sjutton när man tänker på det.
Det störtregnade innan vi gick upp i morse,sen har det varit sol mest hela dagen.
kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

15 juli 2012 21:05

Du mörkhårig???Ja inte kan Håkan svära sej fri från Johan...tänk så lika de är!Visst är det kul med gamla foton o.så mycke minnen som dyker upp...snacka om nostalgikickar.
Nu avverkar vi raskt v.29 tycker jag/kram

 
annemon

annemon

15 juli 2012 22:26

kul att kolla in lite foton från förr lite nostalgi, fin bild på er.Visst var det så man rökte inne, nu röker man inte alls.
Kram.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

15 juli 2012 23:53

ja visst var det så att de rökte inne förr. Tur att man själv valt att röka ute. har aldrig rökt inomhus sedan jag blev gravid. Men kul att se gamla bilder det är det i alla fall.

Du är inte tjatig =) Kan så väl förstå din längtan att komma i väg på denna resa. Å jag gläds så med dig.

Va duktig du har varit med all den gurkan!!! Å jag kan tro att den smakade gott. Ser himla gott ut på bilderna i alla fall =)
Kramis med önskan om en god natts sömn.

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

15 juli 2012 23:56

Det är jätte roligt att ta fram gamla kort ibland å minnas tillbaka,
Ha de gott/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

16 juli 2012 16:25

Kul att se ett äldre foto :) ja det är skumt att man ibland glömmer saker som hände för inte alls länge sen,men istället minns saker från massa år sen ! :)
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards