~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

Lite om dagen

Av Cina - 21 juli 2012 21:58

Vi åkte ut vid halv 2 tiden idag o fixade en del saker.

Sedan var det ju så fint o vi var fika sugna så vi åkte till Markan 

i Strömsholm och fikade.

För att sedan fortsätta ut till husvagen och hälsa på

Patrik, Sari och barnen.

Och där vart vi bjudan på mat det vart grillat idag.

Hjälpte Patrik att sätta ihop en gasolgrill men vi grillade inte på den.

Så när vi kom hem så kom grannen in med kantareller som vi fick.

Och det säger man ju inte nej till för det är ju så gott.

Nu har jag legat i badet en stund så snart e det natti natti för mig.

Känner mig ganska så mör i kroppen.

Men imorgon är det nya friska tag som gäller.

Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  

Slutar med en film snutt som jag tog idag.


 


 
 
Bettan

Bettan

21 juli 2012 22:45

Åååå denna lilla pussgurkan. Så söt där i sin gunga.
Visst är det gott med kantareller.... Mmmm bara älskar denna svampen.
Önskar dig en god natts sömn. Krameli kram

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

21 juli 2012 22:58

Grillat har det blivit sparsamt av här i sommar, men saknar det inte så mycket, mat gjord vid köksspisen är också gott, är man själv så är man.
Lilla Franz är så charmig, syns att han gillar att sitta i gungan, en glad liten plutt.
Hoppas ni får fint väder i morgon också.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

21 juli 2012 23:24

Vilken goding i gungan!Jag skulle bli alldeles yr i mössan o.svänga fram o åter sådär.
Grillat är gott men det kanske jag tycker för att det blir så sällan.Korv el kött spelar ingen roll,mums för gommen.
Tur att du har bra grannar oxå som överraskar med svamp.Skulle vilja ut men mitt lokalsinne...det är inte att lite på bakom granruskorna.
Nu dax för bingen/nattinattkram

 
lillis

lillis

22 juli 2012 06:38

Härlig filmsnutt på lilla söta Frans.
Vilken härlig och mysig dag ni haft och att få kantareller är inte så dumt
Ha en skön dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

22 juli 2012 14:24

En bra dag låter det som.Han gillar visst att gunga lill killen.
Blir visst mycket björnbär till er. Att få svamp är inte så dumt det heller.
Ha en skön söndag.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

23 juli 2012 17:59

Vilket härligt litet klipp på sötisen! :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards