~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Nu sitter hon där.......

Av Cina - 3 oktober 2012 21:17

Ja nu sitter hon på min skuldra ;)

Har idag vart till Rita Panagiotidis som är en tatuerare.

Du hittar henne HÄR

En mycket duktig och mjuk och fin tjej som

jag varmt kan rekomendera om någon går i tatuerings tankar.

KLICKBILD

 

Jag bara älskar min "donna"

Tog tid att göra den men det var värt varje minut.

Det gjorde inte ens ont och det gör inte ont nu heller.

Det kändes som att hon ritade på mig med en spetsig penna.

Ja vet att det är många som inte gillar tatueringar men det

är min kropp och jag är så gammal så jag bestämmer själv över den nu.

Och jag ångrar mig bittert att jag började att smycka min kropp så sent.

Men än ska jag inte sluta jag fortsätter ett tag till ;)

Känner mig INTE för gammal för att fortsätt.

Ni tänker säkert att hon är inte klok men jag bryr mig inte om det.

Jag är stol över mina tatueringar ska ni veta.

Ja nu vet ni vad min hemlighet var.


Önskar er alla en fortsatt fin kväll  

 
 
Ingen bild

Karin

3 oktober 2012 21:44

Åh det hade man väl kunnat räknat ut OM man tänkt lite...tatueringar=Carina hihihi!Klart att du får göra precis vad du vill med din kropp.Ska bli kul att se den i verkligheten.
Ha en bra kväll/kram

 
gerty

gerty

3 oktober 2012 22:15

Man skall göra det man känner för, och intr bry sig om vad andra tycker

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

3 oktober 2012 23:53

En vacker donna på en modig donna, hoppas du kommer att trivas med den nya konsten som sprider sig allt mera på din kropp.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

4 oktober 2012 06:06

Vilken fin tatuering den ska du vara stolt över, så sant som du säger att ens kropp gör man vad man vill med
ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

4 oktober 2012 07:43

Snyggt ! Och det är väl bra med någon som gör som man känner för ! Vi är alla olika och det är väl tjusningen med livet kan jag tycka....kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

4 oktober 2012 10:39

Den är mycket vacker och sitter på en vacker person. Man skall göra det man själv vill inte vad andra tycker & tänker det är mitt måtto.
Så fortsätt du min vän Mäste tala om att min brors Barnbarn har en tatuerings affär i Stockholm Classic Tatoo och the Red Dragon i Umeå hon heter Jenny om du kollar hemsidan. super fin tjej Jenny Boström heter hon kram på dig min vän

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

4 oktober 2012 10:51

Åh så fin den blev din donna, jätte. Varför skulle du inte göra en tatuering om de nu är va du vill.
Ha en skön dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

4 oktober 2012 10:59

jaså :) det var det som var din hemlighet :) superfin är den och jag förstår att du är supernöjd och stolt över den :) som du vet har jag också tatueringar och jag är nog heller inte riktigt färdigtatuerad ännu :) tror inte det i allafall :) nu har jag ju fem tatueringar
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Lena S

4 oktober 2012 11:42

Du gör helt rätt i att du gör som du själv vill. Den är jättefin och passar dej.
Kramis

 
Malin

Malin

4 oktober 2012 13:19

Wow så himla snygg :)
Hoppas du kommer trivas med henne, men det är jag övertygad om!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

4 oktober 2012 15:26

Ja tur att man får göra som man vill, min grej är det inte,för jag gillar inte nålar nämligen, hoppas du kommar att trivas med motivet.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

4 oktober 2012 15:28

Så fin tatuering du har gjort,passar dej perfekt.Om någon har ont av det så får dom väl ha det,alla gör som dom vill och det ska inte andra lägga sej i ,men det vet man ju att det finns alltid några moraltanter som har uppfattningar om det mesta.
Ha nu en bra dag/Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

4 oktober 2012 17:02

Du är väl inte för gammal för att tatuera dig och som du säger,du bestämmer väl själv över din kropp. Jag är själv inte så förtjust i tatueringar,men blir det inte för mycket så kan jag fördra det.Den var fin din sista som du gjort tycker jag.
Ha en skön helg min vän!
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Gittan

Gittan

5 oktober 2012 12:54

Wow den är så jätte snygg..
Skoj med något nytt..
Får se sen om några år
om det passar sig med en till på mig :)

Ha en underbar Fredag..
Kram Gittan

http://gittansnyaliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards