~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Cina - 17 oktober 2012 17:53

Just nu tycker jag inte att det händer så mycket.

Har nog oxå åkt på någon slags bloggtorka.

Men jag skriver väl på kan ju bli några rader iallafall.

På fm sken solen så fint o så försvann den lika fort som den visade sig.

Sedan började det att regna vad annars och så har det hållt

på fram o tillbaka resten av dagen.

Trött man blir......

Nu stog det i tidningen att tyskvärmen skulle komma

det tycker jag dom har sagt hela sommaren men

inte tusan har jag märkt något av den.

Jag bakade en rulltårta idag o så hade jag i

hemgjort äppelmos, har inte smakat den ännu

så jag kan inte säga om den vart god eller ej.


Ikväll blir det att kolla på bönderna o se om de får till en puss.


Önskar er en fortsatt fin onsdagskväll  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards