~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Cina - 19 oktober 2012 17:37

Börjar med att visa er våran häck som står 

på allmänningen den är så röd och fin

KLICKBILDER

     

Bladen ser ut som om dom brinner.

Fast jag är ju en dålig fotograf men ni ser ju att de är röda.

Detta träd står oxå på allmänningen.

 

Inte så rött men dock gult o lite grönt.


Idag fick jag mitt armband som jag beställde här

om dagen och jag vart så nöjd och belåten

     

Vill ni titta på hennes smycket så KLICKA HÄR

Hon har så mycket fint så ska nog ta o beställa något mera längre fram.

Fina julklappar om inte annat.


Just ja glömde ju att visa er att våran

gräsmatta står under vatten.

 

Inte roligt stora gropar med vatten är det.

Ja ja inte så mycket man kan göra åt det heller.

Ont i kroppen idag och känner mig väldigt trött.

Fast det går väl över får man hoppas.


Nu önskar jag er en fortsatt fin fredagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards