~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

Nu är det kväller.....

Av Cina - 16 oktober 2012 17:34

Ja nu är det snart kväller igen.

Vart tog denna dag vägen då, den bara försvann.

Sol och fint som sjutton idag men så kom regnet

på eftermiddagen inte mycket men dock regn.

Usch så trött man är på regn nu, vattnet ligger kvar på

gräsmattan den vill liksom inte ha mera nu.

Så att det kommit snö på några håll uppåt men 

nääää det är allt för tidigt med snö för mig.

Ja som inte alls gillar vintern så är jag glad

så länge jag slipper den vita varan.

Klart det blir ljusare men nääää gillar inte.


Kommer ni ihåg att jag visade en bild på Sanna

när de skulle ta förskolefoto.

KLICKBILD

Detta vart resultatet

 

Tänk hon som var så lockad o fin i håret det håller sig inte

länge på dessa små.

Men fotot är ju kanonfint tycker ju jag som är farmor.

Tänk snart fyller hon 6 år är ju inte klokt vad tiden går.


Nu önskar jag er en fortsatt fin tisdagskväll  

 
 
ansepanse

ansepanse

16 oktober 2012 18:27

ja, hon är jättesöt Sanna :) verkligen fin med sitt lockiga hår, jag vill heller inte ha någon vinter och då rakt ingen snö
önskar dig en fin kväll
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

16 oktober 2012 18:53

Vilken fin bild på Sanna så söt hon är
Nu blir det fort mörkt så trist och tråkigt
Jag vill inte heller ha snö
Kom över någon dag så går vi ut och äter
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

16 oktober 2012 18:56

Sv: tack för lösenordet, nu har jag sparat det och självklart kommer jag inte att lägga ut kommentaren i bloggen
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

16 oktober 2012 19:11

Fint kort på Sanna.Hon blir alltid så söt på kort.
Usch ja detta väder...längtar till våren!
Ikväll har vi ledigt från teatern.Riktigt skönt faktiskt.Det är så intensivt de sista veckorna,men roligt!!
Ha det bra/kram

 
Corina

Corina

16 oktober 2012 19:36

Inte utan att man börjar lessna på allt blöta faktiskt. Föredrar trotts allt snön istället för detta eviga regnande. Snön som kom idag försvann lika snabbt så nu är det rena syndafloden ! Och istället för snöväg får man räkna med isgata och det är verkligen inte roligt när man måste ut på vägen. Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Gittan

Gittan

16 oktober 2012 19:44

Ja Cina hon är så söt..
Det är alla dina fina barnbarn..
Dom växer ju så det knakar..
Regn vill vi inte ha mera.
Hoppas du med slipper det.. här ska det visst bli ganska skönt några dagar framöver..

Ha en fin kväll du med..
Massor med kramizzar

http://gittansnyaliv.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

16 oktober 2012 20:46

Så söt hon är på fotot lilla Sanna.Visst går tiden fort,man hinner inte med och jag prioriterar inte bloggandet just nu,men tittar in till de bästa bloggvännerna lite då och då tills jag kommer igång med bloggen igen när jag får tid och framför allt lust.Jag vill inte hafsa fram några inlägg i min blogg,därför är det bättre att ta lite paus tycker jag.Mycket på gång nu i höst med både tv-program och träffar....kram på dej!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 oktober 2012 00:09

Marken är riktigt mättad nu av allt regnet som har vräkt ner. Jag hoppas ju på snö och vitt på marken, men det får jag nog inte uppleva så mycket av förens jag kommer till Värmland. Ett mycket fint foto på fina Sanna.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

17 oktober 2012 10:34

Såååååå söt hon är och kortet blev ju jätte bra. Ja åren går fort när man ser på de små hur fort dom växer. Lite snö å frost kanske skulle göra det ljusare å torrare ute för nu e de för bedrövligt blött.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Lena S

17 oktober 2012 11:28

Sv: Ljusen är köpta på Rusta tror jag.
Kramis

 
annemon

annemon

17 oktober 2012 15:56

Hejsan! Jag håller med dig jätte fint foto på Sanna.Visst är vi trötta på allt regn, blött som tusan ute i markerna.Härligt med så goda grannar som hjälper till när så behövs.
Ha en bra tvkväll.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

17 oktober 2012 22:51

Jätte fint foto på fina Sanna :)
Förstår du är en stolt farmor!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards