~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Cina - 10 november 2012 19:15

Ja idag har jag vart på föreläsningen jag berättat om i ett tidigare

inlägg Himlen i Huvudet och Fötterna på Jorden.

Annika var en mycket bra och rolig föreläsare fast jag hade nog

förväntat mig lite mer andlighet än det var.

Hon berättade om hur hennes böcker kom till som hon skrivit

och mycket om Dakota indianerna som hon bott med under en film som

hon gjort om indianer.

Det var spännande men som sagt för lite andlighet för mig.


Annars har dagen vart grå och trist med regn och +8 grader.

När jag kom hem vid halv 6 så gjorde jag pizza deg

så nu har vi ätit pizza och nu stundar tv ett tag.

Så mycket bättre o ikväll är det Miss Li som är huvudperson.


Ja som ni ser så är det omtapetserat här hos mig.

TUSEN TACK SNÄLLA RUTH


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards