~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Bild som jag lovade......

Av Cina - 8 april 2013 17:36

Idag får ni hålla tillgodo med denna underbara bild......

bara att drömma sig bort till sol och värme.



Ja jag lovade att visa tatueringen jag ska göra

om nu någon är intresserad.

KLICKBAR 

 

Det som är till vänster ska inte vara med utan

det blir bara ansiktet o rosorna + lite annat som jag inte tänker

gå närmare in på.

Vet att rektionerna är många men jag betalar och det är min kropp.

Vill jag smycka den med detta så WHY NOT.

Ja dricker inte sprit o vin och och springer ute på krogen.

Det kostar oxå pengar :)

Strunt de samma vad folk tycker jag kommer fortsätta

tills jag känner mig klar.


Idag stog helt plötsligt min bror utanför dörren.

Han bara dök upp som gubben i lådan.

Nja han var så snäll så han kom med en salva som jag

tidigare fått av honom men som jag hade slut på.

En riktigt bra salva för själsprickor m.m

Mina fingertoppar har självsprickor o den enda salvan som hjälper

är just den jag fick av honom.

Så TACK snälla BROR för du kom hit med den..


Inget skönt väder idag fytusan blåsigt o kallt till tusen.

Men hoppas det blir lite varmare under veckan.

Imorgon ska Håkan till endokrinologen hoppas verkligen att

han får den hjälp han så väl behöver.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin måndagskväll  



 
 
Ingen bild

Lena S

8 april 2013 18:01

Det blir en fin tatuering. Det är klart att du själv väljer om du ska tatuera dej.
Såg bilden på fb, ugnspannkaka... mums :-)
Ha en bra kväll!
Kram

 
lillis

lillis

8 april 2013 18:43

En underbar bild så vacker.
Tatueringen blir så snygg och det är upp till var och en att göra som den vill.
Hoppas att Håkan får den hjälp han behöver
Ha en bra kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hulda

8 april 2013 19:14

Helt rätt resonerat. Du bestämmer helt och hållet över din kropp och bilden du valt är jättefin. Du skall aldrig bry dig vad andra tycker och tänker för det är ditt liv, din alldeles egna tid på planeten där du är chef över dig själv. När man gör sånt som man själv känner att man trivs med så blir man också gladare mot omvärlden så är det så tatuera dig du. Ser med spänning fram emot resultatet. Den förra du gjorde var jättefin.
Snällt av din brorsa som kom med salvan. Bra dag med andra ord.
Kram

 
Ingen bild

Karin

8 april 2013 22:05

Vilken vacker solnedgång...längtar!
Snyggt ansikte som kommer att pryda DIN kropp.
Bussig brorsa:)
Ha det bra i vårkylan/kram

 
Bettan

Bettan

8 april 2013 23:13

Helt underbar bild du bjuder på. Å jag lovar dig att den ska få följa med mig in i drömmarnas land. Så mysigt vill jag ha det när väl min semester kommer.
Å du vet att jag är en älskare av tattos, å tycker att det var en vacker bild. Som sagt var din kropp, ditt val. =)
Varma kramar till dig vännen <3

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

8 april 2013 23:34

En fin bild du skall få etsat fast i din hud, symboliserar den något för dig eller är det bara för att den är vacker ?

Klart du skall smycka din kropp när du gillar sådant och det är många med dig som gör det så du är långtifrån ensam.

Sketajobbigt med självsprickor på fingertopparna, tur att du har hittat en salva som fungerar.

Hoppas det går bra för Håkan hos läkaren i morgon, nu vill jag höra att ni är friska båda 2 snart.

Kram och god natt vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

9 april 2013 06:35

Åh verkligen super fin bild som skall smycka din kropp :)
Sagt det förr o säger det igen, skit i vad alla andra tycker, det är din kropp och dina beslut :)
Jobbigt med självsprickor, vet hur det är och det är ett helvete att få bort ibland!
Hoppas det går bra för H idag!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

9 april 2013 11:05

vilken fin ny tatuering du ska ha :) visst gör man som man vill, jag ska nog också ha något mer men vet inte än vad, jag måste liksom känna för det jag ska ha
håller tummarna för att det går bra för Håkan idag
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards