~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

Bakat idag,,,,,,,,

Av Cina - 11 april 2013 16:40

 

Idag får ni hålla tillgodo med dessa fina penseér (violer) som ser ut som glada ansikten   


På förmiddagen så cyklade jag ner till affären och handla.

Fick för mig att baka kavring.

KLICKBILD

     


Ja så här vart dom, god är dom oxå.

Var några på facebook som tyckte att det ser ut som om

jag brett bredbar leverpastej uppe på.

Och det kan jag ju inte fatta förståss men 

har man dålig syn så kanske det ser ut som så.


Har börjat lite smått igen ute på altanen men

väntar fortfarande på lite värme.

Har börjat att tvätta dynorna till stolarna få se om det funkar.

Annars får vi köpa nya, men hoppas inte.

Jaja det återstår att se.

Mattorna är klara så nu återstår att tvätta möblerna

och dammsuga och skura trägolvet.

Så kan man snart sitta ute förhoppningsvis.


Ikväll kollar jag på Halv åtta hos mig och Sofias Änglar.


Jag höll på Jenny från första början i Sveriges mästerkock och tänk att

hon vann med en ynka poäng det var snöppligt för Carl.

Men en poäng är en poäng.


Önskar er alla en fin torsdagskväll.  


 
 
Ingen bild

Rosie

11 april 2013 17:03

Här väntar jag ett tag till innan jag skurar altangolvet eftersom vi lägger på mattorna och de sedan får ligga till hösten kommer. Sedan har inte värmen kommit riktigt än för att sitta på altanen.
La mattorna tidigt förra året och då blev inte av att skura golvet sedan....så i år blir det högtryckstvätten som får göra jobbet;)
Kram

 
ansepanse

ansepanse

11 april 2013 18:13

vad goda dina limpor ser ut, kavring är gott :)
har ni en inglasad altan? det har inte vi, så det dröjer nog innan vi kan sitta därute, tak har vi men inte inglasat
Sv: det är en slags konstig blomma som slagit ut
kramar och en fin kväll till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

11 april 2013 18:28

Va skoj att börja smått o göra iordning på altanen :) hoppas värmen kommer snart för o stanna!
Jag har också hållt på Jenni från första början , min rädsla var att "TACKARRRRRR" skulle vinna, usch och fy :P haha!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

11 april 2013 18:41

Så goda Kavringen ser ut, kan du skicka en bit till mig.
Fin bild med Violer.
Ska också titta på Sofias änglar i kväll
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

11 april 2013 21:27

Vilka ljuvliga blommor...längtar till våren.Fast som det såg ut på vädret ska värmen komma f.o.m.söndag:)
Va gott m.hembakat bröd o så luktar det så gott när man bakar.Tar gärna en sån macka till fikat nästa gång!
Har jobbat ikväll så det blev inge TVtittande.Ha en bra helg,jag jobbar (så klart)/kram

 
Ruth

Ruth

11 april 2013 22:07

Så gulliga och glada violer, jag ler själv när jag ser dem, jag blir så glad.
Goda limpor har du bakat, dräglar av bara tanken på hur dem luktar och smakar.
Tror du är väldigt nära att få sitta och njuta på altanen, kylan och sön har nog gett vika för i vinter, värmen kommer nu och då smäller det bara till. Här dröjer det ett bra tag till, men så länge stannar vi inte här uppe.
Har också tittat på Sofias änglar samt Fuskbyggarna.
Snart väntar den renbäddade sängen på en ny duschad Ruth, längtar, men än är det lite tidligt.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards