~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 16 juni 2013

Linnet är klart.....

Av Cina - 16 juni 2013 19:30

 

Här ska ni få se hur man odlar TOMATER, snacka om tomat träd.


Ja som sagt mitt hemvirkade linne är nu klart.

Det gick ju fort som tusan.

Men det blir nog hängande på en galje förmodligen

men roligt att ha något att sysselsätta sig med när man sitter ute.

KLICKBILDER

 

Fram ser ut så här.


 

Bak ser ut så här.


Kom nu ihåg att jag ej haft något mönster att gå efter

utan detta är bara från mitt huvud.

Har börjat med det turkosa nu och fråga mig inte vad

det ska bli för det vet jag inte ännu.

Men det blir detta virkmönster på detta projekt.

 

Måste gå och köpa mig en virkkrok till med tjockt skaft.

Bäst att köpa både 2 och 2,5 på engång.

Den andra var ju nr 3 så den blir för tjock för detta garn.


Ja då fick ni se hur det såg ut klart.


Önskar er alla en fortsatt fin söndagskväll  

 
 
Ingen bild

Hulda

16 juni 2013 19:50

Men oj, va fint- Grattis till ett fantastiskt fint genomfört jobb utan mänster. Nu ser jag fram emot att få se vad nästaa projekt blir i färdigt skick. Duktig är du Cina !!
Ha det gott !!
Kramen härifrån

 
Ingen bild

Inga från Närke

16 juni 2013 21:32

Den var ju jättefin tycker jag. Ha en trevligt avslut på veckan o god forsättning på nästa önskar Inga

 
Ruth

Ruth

16 juni 2013 22:36

Vilken tomatodling, har aldrig sett något liknande, magnifikt, tänk att kunna stå rakt när man plockar dessa röda frukter.

Den blev fin din topp, hur sitter den på dig ? jädrans duktigt att lyckas utan beskrivning. Ditt nya projekt skall bli kul att få följa, fint mönster och fin färg.

Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

16 juni 2013 23:11

Vilket träd...aldrig sett nåt liknande.
Linnet blev hur bra som helst.Inväntar att se nästa projekt;)
Ha en bra måndag så ses vi på tisdag vid terminalen/kram

 
lillis

lillis

17 juni 2013 06:29

Vilket vackert träd.
Så fint Linnet blev, det är klart att du ska använda det, kul att se vad nästa projekt blir för något.
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

17 juni 2013 19:29

Herrejävlar vilket träd ;D haha!
Super snyggt vart linnet, det skall du använda flitigt tycker jag!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards