~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Dålig tajming.....

Av Cina - 19 augusti 2013 17:16

 

Idag får ni ta del av denna vackra bild........


Usch vilken dålig tajming att börja bli förkyld NU.

Har nu haft huvudvärk sedan igår o det hjälper inte

med Alvedon Forte och jag känner i näsan att det är något på G.

Jag vill tametusan inte bli sjuk nu när det bara är 11 dagar kvar

till semestern, det kommer verkligen olägligt må jag säga.

Försöka stoppa det med KALOBA.


Idag var vi ut o handlade då det nu var slut i frysen

och i skåpen, men nu som sagt är det påfyllt.

Var upp till sjukhuset en sväng o hämtade en ny kissdunk 

till Håkan som ska ta om sina prover för tredje gången NU.

Ja man vet inte vad man ska säga om detta springande.

Men det är väl bra att de kollar upp allt.

Men vore ju bra om han fick svar på alla prover dom tar oxå.


Inget virkat idag låg lite lågt med det idag.

Imorgon sätter vi fart på virknålen igen.

Morgondagen börjar med dammsugning katterna fäller

sommarpälsen nu och det syns om jag säger så.


Nu önskar jag er en fortsatt bra måndagskväll  



 
 
Ingen bild

Karin

19 augusti 2013 17:40

Det låter ju inte nåt vidare med förkylning. ..hoppas att kaloba kan stoppa det! Ledig dag bara varit idag, skönt att strunta i måsten.Finns kvar till en annan dag :) Sköt om dej/kram

 
lillis

lillis

19 augusti 2013 18:38

Nu får du kurera dig ordentligt så du blir frisk när du ska ut och resa.
Vacker bild som alltid
Krya på dig vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

19 augusti 2013 21:31

NEJ, NEJ, NEJ du får inte bli sjuk nu när det är så nära avresa, måste ett under ske.
Krya på dig kramar

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

20 augusti 2013 11:14

nej vad tråkigt, inte får du bli förkyld nu, hoppas att det bara var lite snabbt övergående förkylningskänsla
kramen vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

20 augusti 2013 20:25

Nej fy bli inte sjuk nu innan ni ska resa iväg , hoppas kaloban hjälper!
Tråkigt och jobbigt att H måste ta om proverna hela tiden.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 augusti 2013 11:07

visst är det roligt att Idol har kommit igång igen, jag tycker verkligen om det programmet och det kommer att bli så roligt att följa ungdomarna
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards