~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Cina - 31 mars 2013 13:48

 

Idag får ni njuta av denna mycket söööööta bild.


Ikväll så blir det dans på Lagårn i Skultuna.

Tror inte jag vart där på 13 år minst.

Förr var man given där varje fredagskväll det var på

den tiden man var en aktiv dansare.

Ikväll Dansar vi till mina favoriter bland dansbanden.

 

Nämligen MATS BERGMANS.


Så kommer då frågan vad man ska ha på sig alltid samma visa när man ska

göra något utöver det vanliga.

Men jag ska vara grön ikväll har jag bestämt mig så det får bli

mina nya gröna byxor och den gröna tunikan.

KLICKBILDER

   

Alltså detta tror det blir bra eller vad säger ni!!!???

Det är ju VÅR säger dom fast snön är kvar.

Ja ni får reda på imorgon hur det va och vilken generation

som tagit över lagårn nu.

Kanske finns det någon kvar sedan jag gick där.

Ska även blir roligt o se om målningen finns kvar på väggen som

mitt EX målade en gång jajag målade oxå skall jag säga.

En bit av väggen ser ut så här.

 

Ja herregud detta är många år sedan kommer ihåg

att det var snöstorm ute och kallt som tusan.

Men det är historia nu.


Nu önskar jag er en fortsatt trevlig Påskdag.  






Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards